Yazar "Pırasa, Nimet" için listeleme
-
2005-2017 Yılları Arasında Türkiye’de Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yapılan Metafor Çalışmalarının İncelenmesi
Bu araştırmada, 2005-2017 yılları arasında Türkiye’de Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde yapılan metafor çalışmalarının incelenerek konu ile ilgili araştırmacıların eğilimlerinin tespit edilmesi ve yapılan çalışmalar ... -
Determination of pre-service primary teachers' efşcacies toward science teaching course: A case of rize university
Tekbıyık, Ahmet; Pırasa, Nimet (2009)The main purpose of this study is to determine of pre-service primary teachers' self-efficacies towards Science Teaching course and to reveal the relationship between these and gender, the field of high school, the achievement ... -
The effect of STEM education on pre-service science teachers' perception of interdisciplinary education
Çınar, Sinan; Pırasa, Nimet; Uzun, Neslihan; Erenler, Sümeyye (Ekip Buro Makineleri A., 2016)In both Turkey and the other countries, disciplines in curricula emphasize interdisciplinary approach under the heading of "related with the other courses". STEM education is one of these approaches. One major problem faced ... -
The Effect of Stem Education on Pre-Service Science Teachers’ Perception of Interdisciplinary Education
In both Turkey and the other countries, disciplines in curricula emphasize interdisciplinary approach under the heading of “related with the other courses”. STEM education is one of these approaches. One major problem faced ... -
Sınıf öğretmeni adaylarının fen öğretimi yeterliklerinin belirlenmesi: Rize Üniversitesi örneği
Tekbıyık, Ahmet; Pırasa, Nimet (2009)Bu çalışmanın amacı sınıf öğretmeni adaylarının Fen Öğretimi dersle-rindeki kazanımlar çerçevesinde, fen öğretimi yeterliklerini belirlemek ve bu yeterliklerin cinsiyet, ortaöğretim alanı ve üniversitede almış olduğu fen ... -
Sınıf öğretmeni adaylarının Mol kavramındaki işlem becerilerinin belirlenmesi
Birinci Konur, Kader; Pırasa, Nimet (2010)Ülkemizde, temeli matematik uygulamalarına dayanan fen konularında öğrencilerin işlem becerilerini doğru bir şekilde kullanamamaları, fen eğitiminin sorunlarından biri olarak görülmektedir. Çalışmanın amacı, sınıf öğretmeni ...