Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorPaliç, Günay
dc.contributor.authorAkdeniz, Ali Rıza
dc.date.accessioned2020-12-19T20:29:33Z
dc.date.available2020-12-19T20:29:33Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1307-6086
dc.identifier.issn1307-6086
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRNek16UTVPUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11436/5249
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, ortaöğretim 9.sınıf Fizik dersi “Enerji” ünitesine yönelik Beyin Temelli Öğrenmeye dayalı olarak tasarlanan web destekli bir öğretim materyalini değerlendirmektir. Çalışmada örnek olay (Case Study) yaklaşımı kullanılmıştır. Çalışmanın örneklemini, KTÜ Fatih Eğitim Fakültesinde görev yapan 3 fizik eğitimi uzmanı ve 1 bilgisayar ve öğretim teknolojisi uzmanı ile Rize ilinde ortaöğretim okullarında görev yapan 10 fizik öğretmeni oluşturmaktadır. www.isgucenerji.com adresi ile yayınlanan öğretim materyalini değerlendirmek için uzmanlarla yarı yapılandırılmış mülakatlar yapılmıştır. Ayrıca, öğretmenlere uygulanmak üzere 21 maddeden oluşan bir web sitesi değerlendirme ölçeği kullanılmıştır. Çalışmada elde edilen bulgulardan, tasarlanan öğretim materyalinin öğretim programı ve BTÖ’ ye uygun olduğu, sınıf uygulamalarında ve bireysel çalışmalarda kullanılabileceği sonucuna varılmıştır. Çalışma, WDÖ materyallerinin uygulanmasına ve geliştirilmesine yönelik önerilerle tamamlanmıştır.en_US
dc.description.abstractIn this study, it is aimed to evaluate a web supported instructional material based on Brain Based Learning concerning "Energy" unit for the 9th grades in secondary education. The Case Study Method was used in the study. The sample of the study consists of a total of three physics education experts and one computer and instructional education expert working at the Fatih Faculty of Education in KTU and 10 physics teachers working in secondary schools in the city of Rize. In order to evaluate the educational material published on www.isgucenerji.com, semi-structured interviews were conducted with the experts. Also, an evaluation scale for the website consisting of 21 items was used to be applied to the teachers. The findings indicated that teachers have positive views about designed material's convenience to curriculum and Brain Based Teaching. It was also deduced that the prepared material can be used for both classroom practice and individual studies. The study was finished with suggestions aimed at using and developing web supported teaching materials.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleDesigning and evaluating a web supported instructional material based on brain based learningen_US
dc.title.alternativeBeyin temelli öğrenmeye dayalı web destekli bir öğretim materyalinin tasarlanması ve değerlendirilmesien_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentRTEÜen_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage67en_US
dc.identifier.endpage93en_US
dc.ri.editoaen_US
dc.relation.journalNecatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster