Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYilmaz, Handan
dc.date.accessioned2019-09-12T07:40:32Z
dc.date.available2019-09-12T07:40:32Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11436/369
dc.description.abstractHazırlanan araştırmanın amacı, Ardahan iline olan (turist, yatırımcı, öğrenci, emekli) talebini arttırmak için şehrin mevcut algısını ölçerek konumlandırma ve pazarlama stratejileri geliştirmektir. Araştırmanın alt amacı şehir markalaşması sürecinde yerel değerlerin tanıtılması ve Ardahan Üniversitesi öğrencilerinin Ardahan ili için marka şehir algılarının ölçülmesidir. Bu amaçla öğrencilerin, şehrin imaj unsurlarına, şehrin marka kişiliğine ve şehir yönetiminden beklentilerine yönelik algıları ölçülmüştür. Çalışmada veri toplama yöntemi olarak anket yöntemi kullanılmıştır. Toplamda uygulanan anket formlarından 340 tanesi araştırma için analize tabi tutulmuştur. Araştırma kapsamında zaman ve maliyet kısıtlarından dolayı sadece Ardahan Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğrencilerine anket uygulanmıştır. Araştırma sonucunda Ardahan şehrinin marka şehir algısının düşük oluğuna buna karşın özellikle kış turizmi açısından yüksek bir marka potansiyeline sahip olduğuna ulaşılmıştır. The aim of the research, which is the province of Ardahan (tourists, investors, students, pensioners) is to increase the demand for positioning and marketing strategies by measuring the current perception. Second aim of the research is the introduction of local values in the process of city branding and measureing Ardahan University students brand perceptions of the city. For this purpose, the students in the city's image elements of the brand personality and perceptions of the expectations of the city administration was measured. As data collection methods in the study survey method was used. Of the total administered questionnaire to survey 340 of them were subjected to analysis. Within this research, just because of time and cost constraints surveys Ardahan University Faculty of Economics and Administrative Sciences students were applied. Because of Lower groove of the brand perception of cities in Ardahan in terms of research results were achieved while especially winter tourism brand that has a high potential.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherRecep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectArdahanen_US
dc.subjectArdahanen_US
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectBranden_US
dc.subjectÜniversite öğrencilerien_US
dc.subjectUniversity studentsen_US
dc.subjectŞehir markası yaratmaen_US
dc.subjectCreating city branden_US
dc.titleArdahan ili marka şehir algısı: Ardahan Üniversitesi öğrencileri üzerine bir alan araştırmasıen_US
dc.title.alternativeArdahan province perception of city brand: A field study on Ardahan University studentsen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.department0-Belirleneceken_US
dc.contributor.institutionauthorYilmaz, Handan
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster