Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKarsantık, İsmail
dc.date.accessioned2023-01-05T17:31:46Z
dc.date.available2023-01-05T17:31:46Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.citationKarsintik, I. (2021). Crisis Management on Education Policies during Covid-19: The Case of China, USA and Italy. OPUS International Journal of Society Researches, 17(Pandemi Özel Sayısı), 3128-3147. https://doi.org/10.26466/opus.826383en_US
dc.identifier.issn2791-9862
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.26466/opus.826383
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11436/7341
dc.description.abstractCOVID-19 is a global pandemic and affects countries in several dimensions such as health system, economy and education. The current study seeks to report and compare implementations of educational policy during COVID-19 pandemic in China, USA and Italy within the framework of crisis management process. The current study is descriptive in that it seeks to document sources on the phenomenon COVID-19 pandemic and explore similar or different implementations of educational policies. The findings indicate that educational policies are implemented in mostly similar patterns except slight differences in administrative approaches. Although the outcomes of the policies will be evident in the future, some implications can be listed as flexible and systematic planning of educational policies, collaboration and cooperation among authorities and schools, improving internet infrastructure and providing flexible educational programs. It is expected that investigation of educational policies and implementations in pandemic will guide in terms of managing crisis in educational issues.en_US
dc.description.abstractKüresel bir salgın olan COVID-19, ülkeleri; sağlık sistemi, ekonomi ve eğitim gibi çeşitli boyutlarda etkilemektedir. Mevcut çalışma, kriz yönetimi süreci çerçevesinde Çin, ABD ve İtalya'da COVID-19 salgını sırasında eğitim politikası uygulamalarını rapor etmeyi ve karşılaştırmayı amaçlamaktadır. Betimleyici nitelikte hazırlanan bu çalışma, COVID-19 fenomeni hakkındaki kaynakları belgelemeye ve eğitim politikalarının benzer ve farklı uygulamalarını keşfetmeyi amaçlamaktadır. Bulgular, eğitim politikalarının, idari yaklaşımlardaki küçük farklılıklar dışında çoğunlukla benzer modellerde uygulandığını göstermektedir. Araştırma bulguları belirtilen ülkelerdeki eğitim alanında uygulanan hazırlıkları; eğitim politikalarının esnek ve sistematik planlanması, yetkililer ve okullar arasındaki işbirliği ve koordinasyon, internet altyapısının iyileştirilmesi ve esnek eğitim programlarının sağlanması olarak sıralanmaktadır. Pandemide eğitim politikaları ve uygulamalarının araştırılmasının eğitim konularında kriz yönetimi açısından yol gösterici olması beklenmektedir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherİdeal Kent Yayınlarıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectCovid-19en_US
dc.subjectCoronavirusen_US
dc.subjectEducational policyen_US
dc.subjectEducational managementen_US
dc.subjectCrisis managementen_US
dc.subjectEğitim politikasıen_US
dc.subjectEğitim yönetimien_US
dc.subjectKriz yönetimien_US
dc.titleCrisis management on education policies during covid-19: The case of China, USA and Italyen_US
dc.title.alternativeKriz yönetimi bağlamında covid-19’un eğitim politikalarına etkisi: Çin, ABD ve İtalya örneğien_US
dc.typereviewen_US
dc.contributor.departmentRTEÜ, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorKarsantık, İsmail
dc.identifier.doi10.26466/opus.826383en_US
dc.identifier.volume17en_US
dc.identifier.issuePandemi Özel Sayısıen_US
dc.identifier.startpage3128en_US
dc.identifier.endpage3147en_US
dc.relation.journalOPUS Journal of Society Researchen_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster