Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYeşil Duymuş, Zeynep
dc.contributor.authorTüfekçi, Bahriye Bahar
dc.date.accessioned2023-03-14T06:14:04Z
dc.date.available2023-03-14T06:14:04Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.citationYeşil Duymuş, Z. & Tüfekçi, B.B. (2022). Covi̇d 19 pandemi̇si̇ni̇n Recep Tayyi̇p Erdoğan Üni̇versi̇tesi̇ Di̇ş Heki̇mli̇ği̇ Fakültesi̇ öğrenci̇leri̇ üzeri̇ndeki̇ etki̇si̇. Current Research in Dental Sciences, 32(1), 71-74. https://doi.org/10.17567/ataunidfd.946988en_US
dc.identifier.issn2822-2555
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.17567/ataunidfd.946988
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11436/7890
dc.description.abstractAmaç: Bu çalışma, ülke genelinde Covit-19 virüsü pandemisi nedeniyle alınan önlemler doğrultusunda yüz yüze eğitimin durdurularak uzaktan eğitime geçilmesi nedeniyle Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi öğrencilerinin bu süreçte yaşadıkları sorun ve sıkıntıların anlaşılması, uzaktan eğitimin verimliliğinin ve sürdürülebilirliğinin belirlenmesi amacıyla yapıldı. Yöntemler: Çalışmada, öğrencilere hazırlanan sorular Google Drive üzerinden uygulandı. Bulgular: Çalışmaya toplam 417 öğrenci (241 kız, 176 erkek) katıldı. Öğrencilerin büyük çoğunluğu (%78.4) yaşadıkları yerin teknolojik altyapısının uzaktan eğitim için yeterli olduğunu, diş hekimliği fakültelerinin online eğitim açısından uygun olmadığını (%93.0) belirtti. Sonuç: Uzaktan eğitim yöntemleri eğitimin kesintiye uğramaması açısından önemli olmakla birlikte, diş hekimliği eğitiminin daha çok uygulamaya dayalı olması nedeniyle uygun koşullarda yüz yüze eğitimin sürdürülmesi oldukça önemlidir.en_US
dc.description.abstractObjective: This study was conducted with Recep Tayyip Erdoğan University Faculty of Dentistry students in order to understand the problems and difficulties faced by students in this process, and to determine the efficiency and sustainability of distance education due to the interruption of face-to-face education and transition to distance education in line with the measures taken due to the covid-19 pandemic in the country. Methods: In the study, the questions prepared for the students were applied via Google Drive. Results: 417 (241 female, 176 male) students participated in the study. The vast majority of the students (78.4%) stated that the technological infrastructure of the place where they live is sufficient for distance education, and the faculties of dentistry are not suitable for online education (93.0%). Conclusion: Although distance education methods are important in terms of not interrupting education, it is quite important to maintain face-to-face education under appropriate conditions, since dentistry education is more practical.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAtatürk Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectCovid 19 virüsüen_US
dc.subjectPandemien_US
dc.subjectDiş hekimliği fakültesi öğrencilerien_US
dc.subjectPandemicen_US
dc.subjectFaculty of dentistry studenten_US
dc.titleCovi̇d 19 pandemi̇si̇ni̇n Recep Tayyi̇p Erdoğan Üni̇versi̇tesi̇ Di̇ş Heki̇mli̇ği̇ Fakültesi̇ öğrenci̇leri̇ üzeri̇ndeki̇ etki̇sien_US
dc.title.alternativeEffect of Covid 19 pandemic on Recep Tayyip Erdoğan University Dentistry Faculty studentsen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentRTEÜ, Diş Hekimliği Fakültesi, Klinik Bilimler Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorTüfekçi, Bahriye Bahar
dc.identifier.doi10.17567/ataunidfd.946988en_US
dc.identifier.volume32en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage71en_US
dc.identifier.endpage74en_US
dc.relation.journalCurrent Research in Dental Sciencesen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster