Ara
Toplam kayıt 22, listelenen: 1-10
Pre-servıce classroom teachers' mıslearnıngs of classıfıcatıon of the plant kıngdom and the effect of porphyrıos tree on removıng them
(Sci Methodical Ctr-Sci Educologica, 2013)
Students may acquire mislearnings in the course of their academic lives for various reasons and keep them for a lifetime. Some of the most common of those mislearnings are the alternative conceptions university students ...
Prospective teachers' misconceptions about classification of plants and changes in their misconceptions during pre-service education
(Sci Methodical Ctr-Sci Educologica, 2014)
This study reported herein aimed to reveal prospective teachers' misconceptions about classification of plants and the effect of pre-service education program on their correct conceptions of this biological issue. Prospective ...
Perception of multigrade classes schools: sociology of personalized learning
(Hacettepe University Faculty of Education, 2021)
There are many schools of multigrade classes in many cities in Turkey due to the fact that there are various reasons, from a lack of financial budget to a harsh geographic demographic condition. Nevertheless, what should ...
Sınıf öğretmenlerine yönelik drama etkinlikleriyle gerçekleştirilen değerler eğitimi uygulamalarının değerlendirilmesi
(Çağdaş Drama Derneği, 2021)
Bu araştırmada, sınıf öğretmenlerine yönelik drama etkinlikleriyle gerçekleştirilen değerler eğitimi uygulamalarının değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu Türkiye’nin yedi coğrafi bölgesinde Millî ...
The effect of STEM activities on creative thinking of preschool students
(2021)
Bu çalışmanın amacı, okul öncesi eğitimi 5-6 yaş grubu öğrencilerine yönelik mühendislik tasarıma
dayalı STEM etkinlikleri geliştirmek ve bu STEM etkinliklerinin öğrencilerin yaratıcı düşünmesine
etkisini tespit etmektir. ...
Maddenin özellikleri ünitesine özgü bilimsel düşünme alışkanlıkları ölçeğinin geliştirilmesi
(Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, 2021)
Bu çalışmada, ilkokul 4. sınıf fen bilimleri dersindeki maddenin özellikleri ünitesine yönelik bilimsel
düşünme alışkanlıkları ölçeğinin (BDAÖ) geliştirilmesi amaçlanmıştır. Bu kapsamda, bilimsel
düşünme alışkanlıkları ...
STEM eğitimi almış öğretmenlerin STEM öğretimi hakkındaki görüşleri
(Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, 2021)
Bu çalışmanın amacı, STEM (Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik) hizmet içi
eğitimi almış öğretmenlerin STEM eğitimi hakkında görüşlerini, uygulamalar sırasında
yaşadıkları sorunları ve çözüm önerilerini ortaya ...
Kuvvetin etkileri ünitesine yönelik geçerli ve güvenilir bilimsel düşünme alışkanlıkları ölçeğinin geliştirilmesi
(2021)
Fen okuryazarı birey yetiştirmenin ön koşullarından birisini de bilimsel düşünme
alışkanlıklarının kazandırılması oluşturmaktadır. Bu çalışmada, ilkokul 4. sınıf fen bilimleri
dersindeki kuvvetin etkileri ünitesine yönelik ...
Geliştirilen FTT kursunun sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri öğretimine etkisi
(Bayburt Üniversitesi, 2021)
Fen-Teknoloji-Toplum [FTT] yaklaşımın amacı okullardaki fen eğitimini bilimsel
sunumların ötesine taşıyarak öğrencilere toplumsal ve çevresel problemleri çözmenin bir
metodu olarak fen ve teknolojinin rolünü gösteren bir ...
A thematic review of argumentation studies at the K-8 level
(Turkish Education Assoc, 2017)
This research aimed to thematically review the argumentation studies at the K-8 level from 2006 to 2016. Given the criteria 'the K8 level and a period of 2006-2016' for the argumentation studies, relevant databases yielded ...