Search
Now showing items 1-4 of 4
A comparative study of two national curricula: 1992 art-craft and 2006 visual arts curricula
(Pamukkale Univ, 2015)
This research aims to determine similarities and differences in terms of curriculum design between the National Primary School Curriculum 1992 for Art and Craft Course and the National Primary School Curriculum for Visual ...
The use of creative drama method in the teaching of values of gifted children: the case of justice value
(Dergipark Akad, 2019)
This research was carried out to test the creative drama method in values education for gifted students. the study group consists of 8 students attending the 3rd grade in a science and art center located in the Eastern ...
Öğretmenlerin yaratıcı drama yöntemini kullanmaya yönelik özyeterlik algıları ve tutumları
(2019)
Bu çalışmanın amacı, öğretmenlerin yaratıcı dramanın bir öğretim yöntemi olarak nasıl kullanılabileceğini öğrenmelerini sağlayarak, yaratıcı drama uygulamalarından önceki ve sonraki yaratıcı dramaya yönelik tutumlarını, ...
Beyin temelli öğrenme yaklaşımının sınıf öğretmen adaylarının coğrafya dersindeki tutum ve başarılarına etkisi
(Hacettepe University, 2012)
The purpose of this study is to determine the effect of brain-based learning approach on attitudes and achievements of teacher candidates in geography courses.The study was conducted with the participation of 131 freshmen ...