Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
The effect of privacy perception on social media on attitude towards social media usage
(Yaşar Üniversitesi, 2022)
Social media applications designed for the purposes such as establishing and maintaining social
relationships between people have become an indispensable element of our daily life. Social media users spend a
considerable ...
Covid-19 pandemisi sürecinde tüketicilerin satın alma davranışlarındaki değişimlerin incelenmesi
(2023)
2019 yılı Aralık ayında ilk defa Çin’in Wuhan kentinde tespit edilen ve çok kısa bir zaman zarfında bütün dünyaya
yayılan Covid-19 salgını, ortaya çıkardığı sonuçlar itibariyle insan yaşamının her alanını derinden ...
Teknokentlere bağlı firmalar özelinde yeni ürün başarı faktörlerinin belirlenmesi üzerine bir ölçek geliştirme çalışması
(Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2023)
Bu çalışma yeni ürün başarı faktörlerini belirlemek üzere bir ölçek ortaya koyabilmek amacıyla yapılmıştır.
Teknokentlere bağlı 392 firma yöneticisine uygulanan anket ile veriler toplanmış ve test edilmiştir. Açıklayıcı
faktör ...