Yazar "Ursavaş, Nazihan" için listeleme
-
Enhancing middle school students’ cognitive structure of water cycle through the use of water cycle educational game
Ursavaş, Nazihan; Genç, Oğuzhan (2021)Purpose: The aim of this study is to determine the changes in the cognitive structures of middle school students studying at 5th, 6th and 7th grades after the implementation of water cycle educational game activity. De ... -
Fen bilgisi öğretmen adaylarının ders materyallerini değerlendirmede belirledikleri ve kullandıkları ölçütlerin i̇ncelenmesi
Bu araştırmanın amacı, fen bilgisi öğretmen adaylarının ders materyallerini değerlendirmek için belirledikleri ve kullandıkları kriterleri araştırmaktır. Bu çalışma, Türkiye'nin kuzeydoğusunda bulunan bir devlet üniversitesinde ... -
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yaşam Becerileri Hakkındaki Düşünceleri ve Fen Kazanımlarıyla İlişkilendirme Durumları
Ursavaş, Nazihan; Karal, Elif (2019)Fen Bilimleri öğretim programında 2013 yılında yapılan güncelleme çalışmaları ile yeni bir beceri alanı olan yaşam becerileri dâhil edilmiştir. Ancak programda yaşam becerilerinin kazanımlara nasıl entegre edileceği, ne ... -
“İnanılmaz yolculuk” eğitsel oyunu ile ortaokul öğrencilerinin su döngüsü ile ilgili bilgi düzeylerinin geliştirilmesi
Ursavaş, Nazihan; Genç, Oğuzhan (Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, 2021)Bu çalışmanın amacı; 5, 6, ve 7. sınıfta öğrenim gören ortaokul öğrencilerinin su döngüsü ile ilgili bilgilerinin geliştirilmesinde eğitsel oyunların etkisinin ve en iyi gelişimin hangi sınıf seviyesinde gerçekleştiğinin ... -
Student teachers' conceptions about global warming and changes in their conceptions during pre-service education: A cross sectional study
Global warming is one of the important environmental problems whose dangerous effects are increasing gradually. The study reported herein aimed to reveal student teachers' conceptions about global warming and the effect ... -
Student teachers' ways of thinking and ways of understanding digestion and the digestive system in biology
The purpose of this study was to identify the ways in which student teachers understand digestion and the digestive system and, subsequently, their ways of thinking, as reflected in their problem solving approaches and the ...