Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürün Algısı ve Daha Fazla Fiyat Ödeme İsteği: Yapısal Eşitlik Modellemesi Yaklaşımı
(2016)
Bir fikri ve sınai mülkiyet hakkı olarak coğrafi işaret, belirli bir nitelik, ün veya diğer özellikleriyle kökeninin bulunduğu bir yöre, alan, bölge veya ülke ile özdeşleşmiş bir ürünü gösteren işaretlerdir. Bu çalışmanın ...
Nöropazarlama Üzerine Bir Değerlendirme
(2015)
Geleneksel araştırma yöntemleri tüketici davranışlarını doğru bir şekilde açıklama ve tahmin etmede bazı durumlarda yetersiz kalmaktadır. Pazarlama disiplini söz konusu eksikliği gidermek için teknolojideki yeni gelişmelerden ...