• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   RTEÜ
  • Search
  •   RTEÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürün Algısı ve Daha Fazla Fiyat Ödeme İsteği: Yapısal Eşitlik Modellemesi Yaklaşımı 

Toklu, İsmail Tamer; Ustaahmetoğlu, Erol; Küçük, Hilal Öztürk (2016)
Bir fikri ve sınai mülkiyet hakkı olarak coğrafi işaret, belirli bir nitelik, ün veya diğer özellikleriyle kökeninin bulunduğu bir yöre, alan, bölge veya ülke ile özdeşleşmiş bir ürünü gösteren işaretlerdir. Bu çalışmanın ...

Reklamlarda Kullanılan Kaynağın Güvenilirliğinin Satın Alma Niyetine Etkisi 

Ustaahmetoğlu, Erol (2015)
Araştırmanın amacı, reklamlarda kaynağın güvenirliğinin bilişsel tepki düzeyine g re satın alma niyeti üzerine etkisinin belirlemektir. Araştırma, bir su markasının iki ayrı reklam filminin karşılaştırılması ile yürütülmüştür. ...

Fiyat promosyonlarının algılanan tasarrufa etkisi üzerine deneysel bir araştırma 

Ustaahmetoğlu, Erol (2014)
Bu çalışmanın temel amacı normal ve indirimli fyatlandırılmış ürün broşürlerinin tüketicilerin tasarruf algısına etkisini ortaya çıkarmaktır. Bu temel amacın yanı sıra ön ve son testte algılanan tasarruf değişkenine ait ...

Nöropazarlama Üzerine Bir Değerlendirme 

Ustaahmetoğlu, Erol (2015)
Geleneksel araştırma yöntemleri tüketici davranışlarını doğru bir şekilde açıklama ve tahmin etmede bazı durumlarda yetersiz kalmaktadır. Pazarlama disiplini söz konusu eksikliği gidermek için teknolojideki yeni gelişmelerden ...

Satın Alma Niyeti Üzerinde Ürün Kıtlık Mesajları, Algılanan Kalite ve Algılanan Değerin Etkisi 

Ustaahmetoğlu, Erol (2015)
Tüketici karar süreçlerini etkilemek için pazarlama yöneticileri kıtlık çe- kiciliklerini kullanırlar. Pazarlamacılar ürünlerini satabilmek için sınırlı miktar ve süreyi kullanarak tüketicilerin satın alma niyetini arttırmaya ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Ustaahmetoğlu, Erol (5)
Küçük, Hilal Öztürk (1)Toklu, İsmail Tamer (1)Subject
İşletme (5)
İktisat (4)İşletme Finans (2)Davranış Bilimleri (1)Halkla İlişkiler (1)Hukuk (1)İş (1)Kadın Araştırmaları (1)Kamu Yönetimi (1)Otelcilik, Konaklama, Spor ve Turizm (1)... View MoreDate Issued2015 (3)2014 (1)2016 (1)Has File(s)
No (5)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Recep Tayyip Erdoğan University || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan University, Rize, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.