• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   RTEÜ
  • Ara
  •   RTEÜ
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 20, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Jigsaw Yönteminin Öğrencilerin Tarih Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi ve Yöntem Hakkında Öğrenci Görüşleri 

Seyhan, Ayşe; Şimşek, Ufuk (2019)
Bu araştırmanın amacı, jigsaw yönteminin 9. sınıf öğrencilerinin tarih dersine karşı tutumlarına etkisi tespit etmek ve yöntem hakkında görüşlerini almaktır. Araştırmada ön test son test kontrol gruplu deneysel desen ...

Örgütsel Erdemlilik ile Örgütsel Sağlık Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına göre İncelenmesi 

Kotbaş, Selda; Kahveci, Gökhan (2019)
Bu araştırmada örgütsel erdemlilik ile örgütsel sağlık arasındaki ilişkinin ilkokul, ortaokul ve imam hatip ortaokullarında görev yapmakta olan öğretmenlerin algılarına göre incelenmesi amaçlanmıştır. İlişkisel tarama ...

Türkiye’de İlköğretimde Görsel Sanatlar ile ilgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri 

Namdar, Ayşegül Oğuz; Önder, Vildan (2019)
Bu araştırmanın amacı, Türkiye’de ilköğretim düzeyinde görsel sanatlar ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerin içerik analizini yaparak eğilimlerini belirmektir. Bu amaçla, YÖK ulusal tez veri merkezinden ilköğretim ve ...

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yazılı Sınav Sorularının İncelenmesi 

İpek, Ali Sabri; Özdemir, Ercan (2019)
Bu araştırmada, ortaokul matematik öğretmenlerinin yazılı sınavlarda kullandıkları matematiksel problemlerin analiz edilmesi amaçlanmıştır. Doküman inceleme tekniğinin kullanıldığı araştırma kapsamında, Doğu Karadeniz ...

Ön Lisans Düzeyi Öğrencilerine Yönelik ‘Proteinler’ Konusuna İlişkin Geliştirilen Senaryonun Uygulanması: Probleme-Dayalı Öğrenme 

Günter, Tuğçe (2018)
Bu çalışmanın amacı, Temel Biyokimya dersi ‘Proteinler’ konusuna yönelik probleme-dayalı öğrenme (PDÖ) temelli bir senaryo geliştirmek ve PDÖ’nün öğrencilerin söz konusu konuda akademik başarılarına etkisini araştırmaktır. ...

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeyleri, Yaratıcılık Düzeyleri Ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 

Erbaş, Ahmet Akif; Karaduman, Gülşah Batdal; Yavuz, Güneş (2018)
Eğitim kurumlarının istenen insan tipinin yetiştirilmesine yaptığı katkıya her tarihte ve her platformda değinilmektedir. Sistemli ve düzenli eğitim kurumlarının oluşmasıyla birlikte eğitim felsefeleri, eğitim programları, ...

Relationship Of Organizational Accountability Levels Of Higher Education Institutions To Organizational Commitment And Organizational Trust Levels Of The Academic Staff 

Çetin, Münevver; Karsantık, İsmail; Yazıcı, Esra; Erol, İsmail (2018)
Educational organizations are one of the most significant social institutions of a society. Efficiency and administrative position of the educational institutions in a society is associated with their coordination in the ...

Öğretmenlerin Mesleki Benlik Saygıları ile Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetlerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki 

Camadan, Fatih; Baştopçu, Selvi; Tosun, Günseli; Yangın, Nesrin; Kılıç, Zeliha (2018)
Bu çalışmanın amacı öğretmenlerin mesleki benlik saygıları ile psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin belirlenmesidir. Ayrıca öğretmenlerin psikolojik danışma ve rehberlik ...

Okul Yöneticilerinin Karakter Eğitimi Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi 

Karsantık, İsmail; Özgenel, Mustafa (2018)
Bu çalışmanın amacı okul yöneticilerinin karakter eğitimi yeterlik inançlarını cinsiyet, yaş, mesleki ve yöneticilik kıdemi, medeni durum, mezun olunan fakülte, mezuniyet düzeyi ve görev yapılan okul kademesi değişkenlerine ...

Öğretmenlerin Okulların Örgütsel Narsizm Düzeyleri ile Okul İklimine Yönelik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 

Kahveci, Gökhan; Gülay, Sedef Selin; Avcı, Tuğba (2018)
Çalışmanın amacı okulların örgütsel narsizm düzeyleri ile öğretmenlerin okul iklimi algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi ve bu ilişkinin demografik değişkenler açısından anlamlı farklılık gösterip göstermediğinin ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarKahveci, Gökhan (2)Karsantık, İsmail (2)Altıner, Ali (1)Aslan, Zehra (1)Avcı, Tuğba (1)Baştopçu, Selvi (1)Beldağ, Adem (1)Bozkurt, Eda (1)Börekçi, Muhsine (1)Camadan, Fatih (1)... Daha FazlaAnahtar Kelime
Eğitim, Eğitim Araştırmaları (20)
Eğitim, Özel (20)
Psikoloji (10)Tarih (10)Din Bilimi (9)Film, Radyo, Televizyon (9)Hukuk (9)İşletme (9)Sosyal Çalışma (9)Sosyoloji (9)... Daha FazlaYayın Tarihi2018 (13)2019 (7)Mevcut Dosya(lar)Tam Metni Olmayanlar (19)Tam Metni Olanlar (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.