• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   RTEÜ
  • Ara
  •   RTEÜ
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 16, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Jigsaw Yönteminin Öğrencilerin Tarih Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi ve Yöntem Hakkında Öğrenci Görüşleri 

Seyhan, Ayşe; Şimşek, Ufuk (2019)
Bu araştırmanın amacı, jigsaw yönteminin 9. sınıf öğrencilerinin tarih dersine karşı tutumlarına etkisi tespit etmek ve yöntem hakkında görüşlerini almaktır. Araştırmada ön test son test kontrol gruplu deneysel desen ...

Karma Yaklaşıma Dayalı Bilgisayar Destekli Etkinliklerin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Hoşgörü Değerine Yönelik Tutumlarına Etkisi 

Kaptan, Seher Yarar (2019)
Bu araştırmanın amacı, ilkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde hoşgörü değerinin karma yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli etkinliklerle öğretiminin öğrencilerin tutumlarına etkisini belirlemektir. Tarama modelinin ...

Örgütsel Erdemlilik ile Örgütsel Sağlık Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına göre İncelenmesi 

Kotbaş, Selda; Kahveci, Gökhan (2019)
Bu araştırmada örgütsel erdemlilik ile örgütsel sağlık arasındaki ilişkinin ilkokul, ortaokul ve imam hatip ortaokullarında görev yapmakta olan öğretmenlerin algılarına göre incelenmesi amaçlanmıştır. İlişkisel tarama ...

Çocukların Medya Okuryazarlık Düzeylerinin ve Kullanım Alışkanlıklarının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi 

Aslan, Alper; Turgut, Yiğit Emrah; Göksu, İdris; Aslan, Seda Aktı (2019)
Bu araştırmada ortaokul düzeyindeki çocukların medya kullanım alışkanlıklarının ve çeşitli değişkenlere göre medya okuryazarlık düzeylerinin ortaya çıkarılması amaçlanmaktadır. Nedensel-karşılaştırma yöntemi ile gerçekleştirilen ...

Türkiye’de İlköğretimde Görsel Sanatlar ile ilgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri 

Namdar, Ayşegül Oğuz; Önder, Vildan (2019)
Bu araştırmanın amacı, Türkiye’de ilköğretim düzeyinde görsel sanatlar ile ilgili yapılan lisansüstü tezlerin içerik analizini yaparak eğilimlerini belirmektir. Bu amaçla, YÖK ulusal tez veri merkezinden ilköğretim ve ...

Mutluluğun Empati, Affetme Ve Yaşam Doyumu Arasındaki Aracı Rolü: Bir Yol Analizi 

Kaya, Özgür Salih; Orçan, Fatih (2019)
Bu araştırmanın amacı, üniversite öğrencilerinin empatik eğilimleriyle yaşam doyumu ve affetme düzeyleri arasındaki ilişkide mutluluğun aracılık rolünün olup olmadığını saptamaktır. Araştırma ilişkisel tarama modeline uygun ...

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yazılı Sınav Sorularının İncelenmesi 

İpek, Ali Sabri; Özdemir, Ercan (2019)
Bu araştırmada, ortaokul matematik öğretmenlerinin yazılı sınavlarda kullandıkları matematiksel problemlerin analiz edilmesi amaçlanmıştır. Doküman inceleme tekniğinin kullanıldığı araştırma kapsamında, Doğu Karadeniz ...

Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması 

Deryakulu, Deniz; Sancar, Raziye; Ursavaş, Ömer Faruk (2019)
Bu çalışmanın amacı; Visser ve diğerleri (2016) tarafından geliştirilmiş olan Video Kapılma Ölçeğini (VKÖ) Türkçe’ye uyarlamak ve uyarlanan ölçeğin geçerlik ve güvenirlik sınamalarını yapmaktır. Özgün ölçek İngilizcedir, ...

Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliklerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eğitim Etkinliği: Böte Ve Diğer Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Görüşleri 

Çebi, Ayça; Reisoğlu, İlknur (2019)
Bu çalışmada, DigComp çerçevesi temel alınarak, öğretmen adaylarının dijital yeterliklerini geliştirmeye ve desteklemeye yönelik bir eğitim etkinliği tasarlanmıştır. Çalışmanın amacı, verilen dijital yeterlik eğitiminin ...

Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Teknoloji Kullanma Kabullerinin Sınıf Düzeylerine ve Branşlara Göre Farkı 

Önlü, Özlem Baydaş; Yurt, Serap Uzuner; Aktaş, Elif (2019)
Bu çalışmanın amacı sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının gelecekteki derslerinde teknoloji kullanma kabullerinin sınıf düzeyi ve bölümler bazındaki farklılıklarını ortaya çıkarmaktır. Araştırmada nicel araştırma yöntemlerinden ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarKaptan, Seher Yarar (2)Turgut, Yiğit Emrah (2)Aktaş, Elif (1)Altıner, Ali (1)Aslan, Alper (1)Aslan, Seda Aktı (1)Baş, Şenay (1)Beldağ, Adem (1)Bozkurt, Eda (1)Deryakulu, Deniz (1)... Daha FazlaAnahtar Kelime
Eğitim, Eğitim Araştırmaları (16)
Eğitim, Özel (7)Film, Radyo, Televizyon (1)Hukuk (1)İşletme (1)Psikoloji (1)Sosyal Çalışma (1)Sosyoloji (1)Tarih (1)... Daha FazlaYayın Tarihi
2019 (16)
Mevcut Dosya(lar)Tam Metni Olmayanlar (16)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.