• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   RTEÜ
  • Search
  •   RTEÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 12

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Ortaokul Öğrencilerinin Aile İçi İletişimlerinin Ve Sosyal Uyum Durumlarının İncelenmesi 

Özkurt, Yıldıray; Camadan, Fatih (2018)
Bu araştırmanın temel amacı; ortaokul öğrencilerinin aile içi iletişimlerinin ve sosyal uyum durumlarının incelenmesi olarak belirlenmiştir. Araştırmanın çalışma grubu, Rize il merkezinde bulunan ortaokullarda öğrenim gören ...

Okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin rehber öğretmene (psikolojik danışman) ilişkin algılarının incelenmesi 

Camadan, Fatih; Kahveci, Gökhan (2013)
Bu araştırmanın temel amacı yönetici ve öğretmenlerin rehber öğretmene (psikolojik danışman) ilişkin algılarının metafor analizi yöntemiyle incelenmesi olarak belirlenmiştir. Araştırma ilişkisel tarama modellerinden ...

Rehber öğretmenlerin rehber öğretmen (psikolojik danışman) kavramına ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi 

Altun, Taner; Camadan, Fatih (2013)
Bu araştırmanın amacı; rehber öğretmenlerin rehber öğretmen (psikolojik danışman) kavramına ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesidir. Araştırmanın problemi ve toplanan verilerin özellikleri dikkate ...

Öğretmenlerin Eğitim Psikolojisi Dersi İle İlgili Görüşleri Ve Önerileri: Nitel Bir Çalışma 

Camadan, Fatih; Kahveci, Gökhan; Kılıç, Zeliha Olgun (2018)
Bu araştırmada öğretmenlerin eğitim psikolojisi dersi ile ilgili görüşlerinin ve önerilerinin belirlenmesi amaçlanmaktadır. Nitel araştırma yaklaşımına dayalı olarak gerçekleştirilen bu çalışma kapsamında 15 öğretmen ile ...

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Haz Düzeylerinin Açıklanmasında Mesleki Benlik Saygısı ve Rol Fazlası Davranışların Rolünün Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi 

Bozali, Sakine; Camadan, Fatih (2018)
Bu araştırmada okul öncesi öğretmenlerinin mesleki haz düzeylerinin açıklanmasında, mesleki benlik saygısı ve rol fazlası davranışların rolünü ortaya koymak amaçlanmıştır. Araştırmanın verileri; Mesleki Benlik Saygısı ...

Yaratıcı Drama Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Sosyal Becerilerine Etkisi 

Namdar, Ayşegül Oğuz; Camadan, Fatih (2016)
Bu araştırmanın amacı yaratıcı drama uygulamalarının öğretmen adaylarının sosyal becerilerine etkisini araştırmaktır. Araştırma, 2013-2014 eğitim öğretim yılında Sosyal Bilgiler Öğretmenliği programında yer alan Drama dersi ...

Psikolojik Danışmanların Yabancılaşmaları Üzerinde Öz Yeterlik ve Tükenmişliğin Rolü 

Camadan, Fatih; Çaylak, Betül; Yılmazlar, Okan; Yılmaz, Kübra; Kara, Selvin Gül (2017)
Bu araştırmanın amacı, psikolojik danışmanların yabancılaşmaları üzerinde öz yeterlik ve tükenmişliğin rolünün incelenmesidir. Araştırma 2016-2017 eğitim öğretim yılında Trabzon, Rize ve Artvin il ve ilçelerinde görev yapan ...

Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine ve Okul yöneticiliğine yönelik tutumları1 

İpek, Cemalettin; Kahveci, Gökhan; Camadan, Fatih (2015)
Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine ve okul yöneticiliğine karşı tutumlarını belirlemektir. Araştırmanın çalışma grubunu, 2011-2012 eğitim öğretim yılında Recep Tayip Erdoğan Üniversitesi, ...

Üniversite Öğrencilerinde Gözlenen Saldırganlık Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi 

Camadan, Fatih; Yazıcı, Hikmet (2017)
Araştırmanın amacı üniversite öğrencilerinin gözlenen saldırganlıklarının bazı demografik değişkenlere göre farklılık gösterip göstermediğini ortaya koymaktır. Bu değişkenler sınıf düzeyi, cinsiyet, anne ve babanın çocuk ...

Öğretmenlerin Mesleki Benlik Saygıları ile Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetlerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki 

Camadan, Fatih; Baştopçu, Selvi; Tosun, Günseli; Yangın, Nesrin; Kılıç, Zeliha (2018)
Bu çalışmanın amacı öğretmenlerin mesleki benlik saygıları ile psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin belirlenmesidir. Ayrıca öğretmenlerin psikolojik danışma ve rehberlik ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Camadan, Fatih (12)
Kahveci, Gökhan (3)Acuner, H. Yusuf (1)Altun, Taner (1)Baştopçu, Selvi (1)Bozali, Sakine (1)İpek, Cemalettin (1)Kara, Selvin Gül (1)Kılıç, Zeliha (1)Kılıç, Zeliha Olgun (1)... View MoreSubject
Eğitim, Eğitim Araştırmaları (12)
Eğitim, Özel (3)Tarih (2)Aile Çalışmaları (1)Antropoloji (1)Arkeoloji (1)Asya Çalışmaları (1)Beslenme ve Diyetetik (1)Beşeri Bilimler (1)Bilgi, Belge Yönetimi (1)... View MoreDate Issued2018 (5)2013 (2)2017 (2)2014 (1)2015 (1)2016 (1)Has File(s)
No (12)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Recep Tayyip Erdoğan University || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan University, Rize, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.