• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   RTEÜ
  • Search
  •   RTEÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-7 of 7

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Bir bilim kampı uygulamasının değerlendirmesi: gizemli dünyanın eğlenceli keşfi 

Konur, Kader Birinci; Şeyihoğlu, Ayşegül; Vekli, Gülşah Sezen; Tekbıyık, Ahmet (2011)
Bu araştırmada, ilköğretim öğrencilerinin eğlenceli deney ve etkinliklerle bilime ve çevreye karşı olumlu tutum geliştirmelerini sağlamak amacıyla gerçekleştirilen yaz bilim kampı değerlendirilmiştir. Kamp ilköğretim 7. ...

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitiminin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen ve Yönetici Görüşlerinin İncelenmesi 

Akyol, Nihan; Konur, Kader Birinci (2018)
Bu araştırmada, okul öncesi dönemde fen eğitiminin uygulanabilirliğine yönelik öğretmen ve yöneticilerin görüşlerinin belirlenmesi, ek olarak öğretmenlerin etkinliklerini planlama ve uygulamalarının incelenmesi amaçlanmıştır. ...

Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Görüşleri 

Konur, Kader Birinci; Tekbıyık, Ahmet; Dede, Ayşegül (2017)
Bu çalışmada, ortaokul öğrencilerinin özel etüt merkezlerine yönelik görüşlerinin incelenmesi ve bu görüşlerin cinsiyet ve sınıf düzeyine göre farklılık gösterip göstermediğinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Çalışma iki ...

Etkinlik Temelli Bir Hizmetiçi Eğitim Uygulaması: GEMS Yaklaşımına Dayalı Öğretim Tasarımı Becerilerinin Geliştirilmesi 

Konur, Kader Birinci; Şeyihoğlu, Ayşegül; Tekbıyık, Ahmet (2017)
Bu çalışmada etkinlik temelli bir hizmetiçi eğitim (HİE) uygulamasının, sınıf öğretmenlerinin ve fen bilimleri öğretmenlerinin GEMS yaklaşımına dayalı öğrenme ortamı tasarlayabilme becerilerine etkisi incelenmiştir. Çalışmada ...

Pre-Service Primary Teachers’ Impressions towards Chemistry Experiments Based on Constructivist Laboratory Approach 

Kurt, Sevil; Konur, Kader Birinci (2017)
Bu çalışmanın amacı, sınıf öğretmen adaylarının gerçekleştirdikleri bütünleştirici laboratuvar yaklaşımına uygun kimya deneylerine yönelik izlenimlerinin belirlenmesidir. Araştırma özel durum çalışması şeklinde yürütülmüştür. ...

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fiziksel ve Kimyasal Değişme Konusunda Kavramsal Değişim Metinlerine Karşı Tutumları 

Konur, Kader Birinci; Ayas, Alipaşa (2017)
Kavramsal değişim metinleri, öğrencilerin kavram yanılgılarının ve sebeplerinin neler olduğunu belirten ve bu yanlış kavramaların yetersiz olduğunu örneklerle birlikte açıklayıp ortaya koyan metinlerdir. Bu araştırmanın ...

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mol Kavramındaki İşlem Becerilerinin Belirlenmesi 

Konur, Kader Birinci; Pırasa, Nimet (2010)
Ülkemizde, temeli matematik uygulamalarına dayanan fen konularında öğrencilerin işlem becerilerini doğru bir şekilde kullanamamaları, fen eğitiminin sorunlarından biri olarak görülmektedir. Çalışmanın amacı, sınıf öğretmeni ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Konur, Kader Birinci (7)
Tekbıyık, Ahmet (3)Şeyihoğlu, Ayşegül (2)Akyol, Nihan (1)Ayas, Alipaşa (1)Dede, Ayşegül (1)Kurt, Sevil (1)Pırasa, Nimet (1)Vekli, Gülşah Sezen (1)Subject
Eğitim, Eğitim Araştırmaları (7)
Eğitim, Özel (1)... View MoreDate Issued2017 (4)2010 (1)2011 (1)2018 (1)Has File(s)
No (7)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Recep Tayyip Erdoğan University || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan University, Rize, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.