• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   RTEÜ
  • Search
  •   RTEÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-7 of 7

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Arkadaş baskısını belirleme ölçeği: Geliştirilmesi, geçerlik ve güvenirliği 

Sarı, Serkan Volkan; Tekbıyık, Ahmet (2012)
Bu araştırmanın amacı, üniversite öğrencilerine yönelik arkadaş baskısı belirleme ölçeği geliştirilerek, ölçeğin geçerlik-güvenirlik analizleri çerçevesinde kullanılabilirliğini ortaya koymaktır. Araştırmanın çalışma ...

Bir bilim kampı uygulamasının değerlendirmesi: gizemli dünyanın eğlenceli keşfi 

Konur, Kader Birinci; Şeyihoğlu, Ayşegül; Vekli, Gülşah Sezen; Tekbıyık, Ahmet (2011)
Bu araştırmada, ilköğretim öğrencilerinin eğlenceli deney ve etkinliklerle bilime ve çevreye karşı olumlu tutum geliştirmelerini sağlamak amacıyla gerçekleştirilen yaz bilim kampı değerlendirilmiştir. Kamp ilköğretim 7. ...

Karadeniz Bölgesi’ndeki Bazı Yerel Sosyobilimsel Konularda Öğrencilerin İnformal Muhakemelerinin Belirlenmesi: HES, Organik Çay ve Yeşil Yol Projesi 

Atasoy, Şengül; Tekbıyık, Ahmet; Yüca, Osman Şinasi (2019)
Bu çalışmada, öğrencilerin yerel sosyobilimsel konulardan (SBK’lerden) olan nehir tipi hidroelektrik santraller (HES’ler), organik çay ve yeşil yol ile ilgili informal muhakeme modlarını ve düzeylerini belirlemek amaçlanmıştır. ...

Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Görüşleri 

Konur, Kader Birinci; Tekbıyık, Ahmet; Dede, Ayşegül (2017)
Bu çalışmada, ortaokul öğrencilerinin özel etüt merkezlerine yönelik görüşlerinin incelenmesi ve bu görüşlerin cinsiyet ve sınıf düzeyine göre farklılık gösterip göstermediğinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Çalışma iki ...

Fizik dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından değerlendirilmesi1 

Arslan, Ayşe; Ercan, Orhan; Tekbıyık, Ahmet (2014)
Fizik dersi öğretim programı 2007 yılından itibaren kademeli olarak yürürlüğe girmiştir. Öğretim programlarının en önemli paydaşı olan öğretmen- lerin öğretim programı ile ilgili düşüncelerinin belirlenmesi önemlidir. Bu ...

Etkinlik Temelli Bir Hizmetiçi Eğitim Uygulaması: GEMS Yaklaşımına Dayalı Öğretim Tasarımı Becerilerinin Geliştirilmesi 

Konur, Kader Birinci; Şeyihoğlu, Ayşegül; Tekbıyık, Ahmet (2017)
Bu çalışmada etkinlik temelli bir hizmetiçi eğitim (HİE) uygulamasının, sınıf öğretmenlerinin ve fen bilimleri öğretmenlerinin GEMS yaklaşımına dayalı öğrenme ortamı tasarlayabilme becerilerine etkisi incelenmiştir. Çalışmada ...

Sınıf öğretmeni adaylarının fen öğretimi yeterliklerinin belirlenmesi: Rize Üniversitesi örneği 

Tekbıyık, Ahmet; Pırasa, Nimet (2009)
Bu çalışmanın amacı sınıf öğretmeni adaylarının Fen Öğretimi dersle-rindeki kazanımlar çerçevesinde, fen öğretimi yeterliklerini belirlemek ve bu yeterliklerin cinsiyet, ortaöğretim alanı ve üniversitede almış olduğu fen ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Tekbıyık, Ahmet (7)
Konur, Kader Birinci (3)Şeyihoğlu, Ayşegül (2)Arslan, Ayşe (1)Atasoy, Şengül (1)Dede, Ayşegül (1)Ercan, Orhan (1)Pırasa, Nimet (1)Sarı, Serkan Volkan (1)Vekli, Gülşah Sezen (1)... View MoreSubject
Eğitim, Eğitim Araştırmaları (7)
... View MoreDate Issued2017 (2)2009 (1)2011 (1)2012 (1)2014 (1)2019 (1)Has File(s)
No (7)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Recep Tayyip Erdoğan University || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan University, Rize, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.