Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
The Effect Of Gender And Income On Consumer Styles
(Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi, 2020)
Bu çalışmanın amacı, cinsiyet ve gelirin tüketici tarzına etkisini tespit etmektir. Rize ilinde Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi öğrencilerine (n=346) anket uygulanmıştır. Açıklayıcı faktör analizi yapılmış, hipotezler, ...
Being a university student in a small city: Students' perception of Rize/Turkey
(VFAST Transactions on Education and Social Sciences-2015, 2015)
Üniversiteler tüm dünyada rekabetçi bir ortamla karşı karşıyadır. Türkiye'de son on yılda üniversite sayısı artıyor, bu da nitelikli öğrencilerin ilgisini her zamankinden daha önemli hale getiriyor. Öğrencilerin ev sahibi ...
Perceived image of Spain and Germany as a tourist destination for Dutch travelers
(Journal of Economics, Business and Management, 2013)
Abstract—In this study, questionnaire was conducted in the Netherlands in order to measure how Dutch people perceive tourism destination image (TDI) of Germany and Spain. Significant differences were identified with Wilcoxon ...
Turkey’s Image as a Tourist Destination in Northern Europe
(International Journal of Advances in Management, Economics and Entrepreneurship, 2014)
Kuzey Avrupa'daki birçok ülke, iyi hava ve turistik yerlerin tadını çıkarmak için tatillerini Güney Avrupa'da geçirmektedir. Türkiye, aynı coğrafi bölgede yer alan ve iyi iklim ve zengin kültürel miras gibi benzer özellikler ...
Ailelerin devlet ya da özel okul tercihlerini etkileyen faktörler: Rize örneği
(Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2010)
ABSTRACT: In this study, a questionnaire was conducted with 288 parents who live in city center of Rize and have children either in a public or private primary school. According to the data gathered, by using Logit and ...