Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAlbayrak, Ali Sait
dc.contributor.authorSavaş, Filiz
dc.contributor.authorBaltacı, Mustafa
dc.date.accessioned2020-12-19T20:25:06Z
dc.date.available2020-12-19T20:25:06Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1300-1825
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRnd05ERTBOQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11436/4952
dc.description.abstractBelediyeler memnuniyet araştırmaları uygulayarak ve hizmet kalitesini arttırarak vatandaşın beklentilerini karşılamaya çalışmaktadır. Bu çalışma, Rize Belediyesi’nin sunduğu hizmetlerden memnuniyeti ölçmeyi amaçlamaktadır. Belediyenin sunduğu hizmetlerden genel memnuniyeti belirlemek amacıyla vatandaşlara yüz yüze anket uygulanmıştır. Araştırma sonuçları %1 anlamlılık düzeyinde Belediyenin sunduğu tüm hizmetlerden memnuniyetin mahallelere ve bazı durumlarda çalışılan sektör ile mesleğe göre anlamlı farklılıklar olduğunu göstermiştir. Diğer demografik özellikler ile Belediyecilik hizmetleri arasında anlamlı farklılıklar tespit edilememiştir. Araştırma sonuçları dikkate alınarak hizmet kalitesini arttırmak için Belediyeye bazı önerilerde bulunulmuştur.en_US
dc.description.abstractMunicipalities attempt to meet their citizens’ expectations by improving the quality of services and conducting satisfaction surveys measuring their satisfaction level. This paper aims to measure the satisfaction level of citizens regarding the services delivered by the Municipality of Rize. Face-to-face survey was conducted by citizens in order to determine the general attitude towards the municipal services. The results of the analysis show that the satisfaction level of citizens regarding the municipal services statistically varies by district, and in some cases, by employment sector and profession at %1 significance level. There is no significant difference between other demographic factors and the municipal services. We recommend the Municipality, in view of the results of the survey, to make certain changes to improve their services qualityen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectKamu Yönetimien_US
dc.titleBelediye Tarafından Sunulan Hizmetlerde Vatandaş Memnuniyetinin Ölçülmesi: Rize Belediyesi Örneğien_US
dc.title.alternativeMeasuring the Satisfaction of Citizens for the Municipal Services: The Case of Municipality of Rizeen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentRTEÜen_US
dc.identifier.volume24en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage44en_US
dc.ri.editoaen_US
dc.relation.journalÇağdaş Yerel Yönetimleren_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster