Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorUrsavaş, Ömer Faruk
dc.contributor.authorŞahin, Sami
dc.contributor.authorMcılroy, David
dc.date.accessioned2020-12-19T20:29:30Z
dc.date.available2020-12-19T20:29:30Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1300-1337
dc.identifier.issn1300-1337
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpNMU9EQTFOUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11436/5234
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, farklı disiplinlerde öğretmenlik eğitimlerine devam eden son sınıf öğretmen adaylarının Teknoloji Kabul Modeli (TKM) kapsamında teknoloji kabul düzeylerinin belirlenmesidir. Araştırma 973 (583 kadın, 390 erkek) öğretmen adayı ile yürütülmüştür. Katılımcılardan cevaplar, TKM'ye ilişkin dört faktörden oluşan bir ölçme aracı yardımı ile toplanmış olup çalışma kapsamında toplanan veriler yapısal eşitlik modellemesi ile çözümlenmiştir. Algılanan kullanışlılık, kullanıma yönelik tutum ve algılanan kullanım kolaylığı davranışsal niyet değişkenini sırasıyla etkileyen değişkenler olmuştur. Sonuç olarak algılanan kullanışlık teknoloji kullanımına yönelik niyeti tahmin eden anahtar değişken olarak belirlenmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleTürkiye'deki Öğretmen Adaylarının BİT Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyetlerinin Belirlenmesinde Branşlarının Rolüen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentRTEÜen_US
dc.identifier.volume39en_US
dc.identifier.issue175en_US
dc.identifier.startpage136en_US
dc.identifier.endpage153en_US
dc.ri.editoaen_US
dc.relation.journalEğitim ve Bilimen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster