Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkdeniz, Ali Rıza
dc.contributor.authorPaliç, Günay
dc.date.accessioned2020-12-19T20:31:05Z
dc.date.available2020-12-19T20:31:05Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationAkdeniz, A.R. & Paliç, G. (2012). Yeni fizik öğretim programına ve uygulanmasına yönelik öğretmen görüşleri. Milli Egitim, 1(196), 290-307.en_US
dc.identifier.issn1302-5600
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRNM09URTBOQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11436/5516
dc.description.abstractHer ülkede, öğretim programlarının zaman içerisinde ihtiyaçlar doğrultusunda yenilendiği bilinmektedir. Ülkemizde de, öğrenme zorlukları, öğrencilerin ilgisizliği, başarısızlığı ve diğer ülkelerdeki değişim ve gelişimler göz önünde bulundurularak fizik öğretim programı yenilenip uygulanmaya başlanmıştır. Bu uygulama ile amaçlanan hedeflerin gerçekleştirilebilmesi için, öncelikli olarak öğretmenlerin yeni programı istenen düzeyde algılamaları gerekmektedir. Bu çalışmada, fizik öğretim programının yapısının, fizik öğretmenlerinin bu programı algılama düzeylerinin ve programı uygulamaya yönelik görüşlerinin incelenmesi amaçlanmakta olup, elde edilen sonuçlar tartışılmış ve bir kısım önerilerde bulunulmuştur.en_US
dc.description.abstractAll countries, it is well-known that education programs are renewed in parallel with needs in the course of time. In our country, physics education program has been renewed and put into implementation by taking into consideration learning difficulties, students' indifference and failure, and changes and developments in other countries. In order to reach the goals expected from the programme, it is necessary that teachers perceive the education program at the desired level in the first place. In this study, the aim was examine the structure of the physics education program, physics teachers' level of perception of this education program and their views on the implementation of the education program. The results of this study are discussed, and some recommendations are made in this study.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectEğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleYeni fizik öğretim programına ve uygulanmasına yönelik öğretmen görüşlerien_US
dc.title.alternativeTeachers’ opinions about new physics education program and its implementationen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentRTEÜ, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorPaliç, Günay
dc.identifier.volume41en_US
dc.identifier.issue196en_US
dc.identifier.startpage290en_US
dc.identifier.endpage307en_US
dc.ri.editoaen_US
dc.relation.journalMilli Eğitimen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster