• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   RTEÜ
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   RTEÜ
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Covi̇d 19 pandemi̇si̇ni̇n Recep Tayyi̇p Erdoğan Üni̇versi̇tesi̇ Di̇ş Heki̇mli̇ği̇ Fakültesi̇ öğrenci̇leri̇ üzeri̇ndeki̇ etki̇si

Thumbnail

Göster/Aç

Full Text / Tam Metin (594.2Kb)

Erişim

info:eu-repo/semantics/openAccess

Tarih

2022

Yazar

Yeşil Duymuş, Zeynep
Tüfekçi, Bahriye Bahar

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Künye

Yeşil Duymuş, Z. & Tüfekçi, B.B. (2022). Covi̇d 19 pandemi̇si̇ni̇n Recep Tayyi̇p Erdoğan Üni̇versi̇tesi̇ Di̇ş Heki̇mli̇ği̇ Fakültesi̇ öğrenci̇leri̇ üzeri̇ndeki̇ etki̇si̇. Current Research in Dental Sciences, 32(1), 71-74. https://doi.org/10.17567/ataunidfd.946988

Özet

Amaç: Bu çalışma, ülke genelinde Covit-19 virüsü pandemisi nedeniyle alınan önlemler doğrultusunda yüz yüze eğitimin durdurularak uzaktan eğitime geçilmesi nedeniyle Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi öğrencilerinin bu süreçte yaşadıkları sorun ve sıkıntıların anlaşılması, uzaktan eğitimin verimliliğinin ve sürdürülebilirliğinin belirlenmesi amacıyla yapıldı. Yöntemler: Çalışmada, öğrencilere hazırlanan sorular Google Drive üzerinden uygulandı. Bulgular: Çalışmaya toplam 417 öğrenci (241 kız, 176 erkek) katıldı. Öğrencilerin büyük çoğunluğu (%78.4) yaşadıkları yerin teknolojik altyapısının uzaktan eğitim için yeterli olduğunu, diş hekimliği fakültelerinin online eğitim açısından uygun olmadığını (%93.0) belirtti. Sonuç: Uzaktan eğitim yöntemleri eğitimin kesintiye uğramaması açısından önemli olmakla birlikte, diş hekimliği eğitiminin daha çok uygulamaya dayalı olması nedeniyle uygun koşullarda yüz yüze eğitimin sürdürülmesi oldukça önemlidir.
 
Objective: This study was conducted with Recep Tayyip Erdoğan University Faculty of Dentistry students in order to understand the problems and difficulties faced by students in this process, and to determine the efficiency and sustainability of distance education due to the interruption of face-to-face education and transition to distance education in line with the measures taken due to the covid-19 pandemic in the country. Methods: In the study, the questions prepared for the students were applied via Google Drive. Results: 417 (241 female, 176 male) students participated in the study. The vast majority of the students (78.4%) stated that the technological infrastructure of the place where they live is sufficient for distance education, and the faculties of dentistry are not suitable for online education (93.0%). Conclusion: Although distance education methods are important in terms of not interrupting education, it is quite important to maintain face-to-face education under appropriate conditions, since dentistry education is more practical.
 

Kaynak

Current Research in Dental Sciences

Cilt

32

Sayı

1

Bağlantı

https://doi.org/10.17567/ataunidfd.946988
https://hdl.handle.net/11436/7890

Koleksiyonlar

  • DŞHF, Klinik Bilimler Bölümü Koleksiyonu [244]
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [2844]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@RTEÜ

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.