Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürün Algısı ve Daha Fazla Fiyat Ödeme İsteği: Yapısal Eşitlik Modellemesi Yaklaşımı
(2016)
Bir fikri ve sınai mülkiyet hakkı olarak coğrafi işaret, belirli bir nitelik, ün veya diğer özellikleriyle kökeninin bulunduğu bir yöre, alan, bölge veya ülke ile özdeşleşmiş bir ürünü gösteren işaretlerdir. Bu çalışmanın ...
Bir İhracatı Gerçekleştirmek Zor Mudur? Tabii Bal Vaka Ana
(2019)
Amaç – Bu çalışmanın amacı Türkiye tabii bal ihracat istatistiklerini göz önünde bulundurarak, bir ihracatın uygulanmasında ödeme yöntemlerinden biri olan akreditifi de kapsayacak şekilde muhtemel zorlukları tespit etmektir. ...
Pazar Yönelimi Girişimcilik Niyetinde Etkili Midir? Üniversiteliler Üzerine Bir Alan Çalışması
(2019)
Müşteri istek ve beklentilerine göre ürünler sunarak değer oluşturmayı hedefleyen pazarlama bakış açısı girişimciler için mutlaka dikkate alınması gereken bir konudur. Pazarda mevcut bir boşluğu bulan pazar yönelimine sahip ...
Genç Tüketiciler İçin Kot Pantolon Niteliklerinin Önemi
(2018)
Moda tasarımcıları moda ile ilgili eğilimleri tüketicilere dayatmaktadır. Ancak, tüketicilerin beklentilerindeki değişimler ve endüstrinin buna kayıtsız kalamaması tüketici isteklerine yoğunlaşmayı gereklilik haline ...