Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Tüketicilerin Organik Çaya Yönelik Tutumlarını Ve Satın Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörler: Bir Alan Araştırması
(2016)
Bu çalışma tüketicilerin organik çay satın alma niyetini nelerin etkilediğini araştırmaktadır. Tüketici tutumu, sağlık bilinci, beslenme değeri ve gıda güvenliği bağımsız değişkenler olarak tanımlanmaktadır. Araştırmanın ...
Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürün Algısı ve Daha Fazla Fiyat Ödeme İsteği: Yapısal Eşitlik Modellemesi Yaklaşımı
(2016)
Bir fikri ve sınai mülkiyet hakkı olarak coğrafi işaret, belirli bir nitelik, ün veya diğer özellikleriyle kökeninin bulunduğu bir yöre, alan, bölge veya ülke ile özdeşleşmiş bir ürünü gösteren işaretlerdir. Bu çalışmanın ...
Televizyon reklamlarında standart dile karşı şiveli dilin etkisinin belirlenmesi üzerine bir araştırma
(2016)
Reklamcılar farklı dil geçmişleri olan tüketicilere mesajlarını gayretindedir. İşletmeciler etkili bir reklam oluşturabilmek için farklı dil geçmişine sahip tüketicileri nasıl harekete geçireceğini anlamak durumundadır. ...