Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Z ve X kuşağının bireyci ve kolektivist reklam mesajlarına yönelik tutum ve satın alma niyeti üzerine bir araştırma
(Hitit Üniversitesi, 2023)
Bu araştırmanın amacı, reklamlarda kullanılan bireyci ve kolektivist mesajların tüketicilerin tutum ve
satın alma niyetleri üzerindeki etkisini belirlemektir. X ve Z kuşağında yer alan deneklerin yer aldığı
bu çalışma, ...
XVIII. Yüzyılın ilk yarısında zorunlu iskân siyasetine direnen aşiretlerin yol açtığı karışıklıklar: Erzurum Eyaleti örneği
(Pamukkale Üniversitesi, 2023)
İskân kavramı, “sürekli oturmak üzere bir kimseyi bir yere yerleştirmek, yurt
edindirmek, boş bir yeri meskûn hale getirmek” anlamlarına gelmektedir. İskân
meselesinin tarihi süreç içerisinde bazen muhacirlere toprak ...