Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Measuring instructional design competencies of future professionals: construct validity of the ibstpi(R) standards
(Springer, 2021)
Competencies that constitute the instructional design profession and how these competencies should be measured have been of interest to researchers for many years. Among the competency sets developed to date, the ibstpi(R) ...
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi bölümü öğrencilerinin öğretim tasarımı yeterliklerinin incelenmesi
(2021)
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (BÖTE) bölümü mezunlarının öğretim tasarımı yeterliklerini de içine alan geniş bir yelpazede görevleri yerine getirmeleri beklenmektedir. Ancak BÖTE öğretim programı içerisinde ...
The effect of subjective norms on preservice and in-service teachers' behavioural intentions to use technology: A multigroup multimodel study
(Wiley, 2019)
Technology acceptance model (TAM) is one of the models that is used to explain the acceptance and use of technology with user perceptions and attitudes. Some researchers argued that TAM should include external variables, ...