Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Sınıf öğretmenlerine yönelik drama etkinlikleriyle gerçekleştirilen değerler eğitimi uygulamalarının değerlendirilmesi
(Çağdaş Drama Derneği, 2021)
Bu araştırmada, sınıf öğretmenlerine yönelik drama etkinlikleriyle gerçekleştirilen değerler eğitimi uygulamalarının değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu Türkiye’nin yedi coğrafi bölgesinde Millî ...
MEB tarafından psikolojik danışma ve rehberlik hizmetleri ile ilgili olarak yayınlanan yönetmeliklerdeki kararların değerlendirilmesi
(T.C. Milli Eğitim Bakanlığı, 2021)
The purpose of this research is to examine the decisions in the regulations published by the Ministry of National Education regarding Psychological Counselling and Guidance services dated December 16, 1985, April 17, 2001, ...
Akıllı telefon bağımlılığı: Kişilik özellikleri açısından bir değerlendirme
(Marmara Üniversitesi, 2023)
Teknolojinin gelişmesi ile birlikte ortaya çıkan ve davranış problemleri arasına eklenen sorunlardan
biri de akıllı telefon bağımlılığıdır. Söz konusu bağımlılık türü özellikle gençler arasında yaygın olup
derinlemesine ...
Kaynaştırma uygulamaları kapsamında eğitsel oyunların kullanılmasına yönelik metaforik algıların incelenmesi
(Milli Eğitim Bakanlığı, 2023)
Eğitsel oyun, özel gereksinimi olsun veya olmasın bütün çocukların eğitimi noktasında öne
çıkan kavramlardan biridir. Bu bağlamda, kaynaştırma uygulamaları kapsamında da eğitsel
oyunların ciddi bir rolü vardır. Özellikle ...
Otizm farkındalık ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
(Marmara Üniversitesi, 2023)
Otizm spektrum bozukluğu (OSB) tanılı birey sayısı tüm dünyada olduğu gibi, Türkiye’de de yıllar
içinde artmıştır. Diğer bir değişle, toplum içerisinde birçok alanda OSB tanılı bireylerle etkileşime giren
kişi sayısı da ...