Konu "Science education" için Temel Eğitim Bölümü Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Geliştirilen FTT kursunun sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri öğretimine etkisi
(Bayburt Üniversitesi, 2021)Fen-Teknoloji-Toplum [FTT] yaklaşımın amacı okullardaki fen eğitimini bilimsel sunumların ötesine taşıyarak öğrencilere toplumsal ve çevresel problemleri çözmenin bir metodu olarak fen ve teknolojinin rolünü gösteren bir ... -
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı drama ile yapılandırılmış argümantasyona dayalı besinlerimiz ünitesindeki argümanları ve derse ilişkin görüşleri
(Kocaeli Üniversitesi, 2023)Bu araştırmanın amacı yaratıcı drama yöntemi ile yapılandırılmış argümantasyon etkinliklerinde ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin besinler konusundaki argümanlarının ve uygulama hakkındaki görüşlerinin incelenmesidir. ... -
Kuvvetin etkileri ünitesine yönelik geçerli ve güvenilir bilimsel düşünme alışkanlıkları ölçeğinin geliştirilmesi
(2021)Fen okuryazarı birey yetiştirmenin ön koşullarından birisini de bilimsel düşünme alışkanlıklarının kazandırılması oluşturmaktadır. Bu çalışmada, ilkokul 4. sınıf fen bilimleri dersindeki kuvvetin etkileri ünitesine yönelik ... -
Maddenin özellikleri ünitesine özgü bilimsel düşünme alışkanlıkları ölçeğinin geliştirilmesi
(Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, 2021)Bu çalışmada, ilkokul 4. sınıf fen bilimleri dersindeki maddenin özellikleri ünitesine yönelik bilimsel düşünme alışkanlıkları ölçeğinin (BDAÖ) geliştirilmesi amaçlanmıştır. Bu kapsamda, bilimsel düşünme alışkanlıkları ... -
A thematic review of argumentation studies at the K-8 level
(Turkish Education Assoc, 2017)This research aimed to thematically review the argumentation studies at the K-8 level from 2006 to 2016. Given the criteria 'the K8 level and a period of 2006-2016' for the argumentation studies, relevant databases yielded ...