Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Sınıf öğretmenlerine yönelik drama etkinlikleriyle gerçekleştirilen değerler eğitimi uygulamalarının değerlendirilmesi
(Çağdaş Drama Derneği, 2021)
Bu araştırmada, sınıf öğretmenlerine yönelik drama etkinlikleriyle gerçekleştirilen değerler eğitimi uygulamalarının değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu Türkiye’nin yedi coğrafi bölgesinde Millî ...
Geliştirilen FTT kursunun sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri öğretimine etkisi
(Bayburt Üniversitesi, 2021)
Fen-Teknoloji-Toplum [FTT] yaklaşımın amacı okullardaki fen eğitimini bilimsel
sunumların ötesine taşıyarak öğrencilere toplumsal ve çevresel problemleri çözmenin bir
metodu olarak fen ve teknolojinin rolünü gösteren bir ...
Öğretmenlerin beyin temelli öğrenme yaklaşımına ilişkin farkındalıklarının belirlenmesi
(Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, 2023)
Sosyal bilgiler ve sınıf öğretmenlerinin beyin temelli öğrenme yaklaşımına ilişkin farkındalıklarını
belirlemeyi amaçlayan bu çalışma, nitel araştırma desenlerinden olgubilime örnek oluşturmaktadır.
Araştırmanın çalışma ...