Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Maddenin özellikleri ünitesine özgü bilimsel düşünme alışkanlıkları ölçeğinin geliştirilmesi
(Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, 2021)
Bu çalışmada, ilkokul 4. sınıf fen bilimleri dersindeki maddenin özellikleri ünitesine yönelik bilimsel
düşünme alışkanlıkları ölçeğinin (BDAÖ) geliştirilmesi amaçlanmıştır. Bu kapsamda, bilimsel
düşünme alışkanlıkları ...
Kuvvetin etkileri ünitesine yönelik geçerli ve güvenilir bilimsel düşünme alışkanlıkları ölçeğinin geliştirilmesi
(2021)
Fen okuryazarı birey yetiştirmenin ön koşullarından birisini de bilimsel düşünme
alışkanlıklarının kazandırılması oluşturmaktadır. Bu çalışmada, ilkokul 4. sınıf fen bilimleri
dersindeki kuvvetin etkileri ünitesine yönelik ...
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı drama ile yapılandırılmış argümantasyona dayalı besinlerimiz ünitesindeki argümanları ve derse ilişkin görüşleri
(Kocaeli Üniversitesi, 2023)
Bu araştırmanın amacı yaratıcı drama yöntemi ile yapılandırılmış argümantasyon etkinliklerinde ilkokul
4. sınıf öğrencilerinin besinler konusundaki argümanlarının ve uygulama hakkındaki görüşlerinin
incelenmesidir. ...