Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Z ve X kuşağının bireyci ve kolektivist reklam mesajlarına yönelik tutum ve satın alma niyeti üzerine bir araştırma
(Hitit Üniversitesi, 2023)
Bu araştırmanın amacı, reklamlarda kullanılan bireyci ve kolektivist mesajların tüketicilerin tutum ve
satın alma niyetleri üzerindeki etkisini belirlemektir. X ve Z kuşağında yer alan deneklerin yer aldığı
bu çalışma, ...
The mediating effect of attitude towards online advertising in the influence of social media addiction on online purchase intention
(ACC Publishing, 2023)
This study aims to investigate the relationship between consumers' social media addiction (SMA)
levels and their online purchasing intentions (OPI) while examining the mediating role of attitudes
towards online advertisements ...
Tüketicilerin tutum, lokanta tercihi ve satın alma niyeti üzerinde çevrimiçi yorumların etkisi
(Doğuş Üniversitesi, 2023)
Bu çalışmanın amacı sadece olumlu tonda olan çevrimiçi lokanta yorumlarına
karşı hem olumlu hem de olumsuz yorumların bir arada olduğu yorum türünden
hangisinin daha etkin olduğunun araştırılmasıdır. İki farklı türde ...
Asymmetry in return and volatility spillovers between stock and bond markets in Turkey
(Ege University, 2023)
This study analyzes the asymmetric volatility spillovers in the stock and bond (S&B) markets in Borsa Istanbul during 2003-2019. Financial crises have increased the importance of the transition between the S&B markets. ...
The impact of perceived COVİD-19 threat and death anxiety on buying behavior among academics: A comparison between Türkiye and Northern European countries
(Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, 2023)
Academics, one of the occupational groups exposed to isolation in the COVID-19 epidemic, tried to adapt to the
remote working regulations by not being able to maintain the social environment they were accustomed to ...
Mağaza markalarına yönelik satın alma niyetini etkileyen faktörlerin değerlendirilmesi: sistematik bir literatür incelemesi
(2023)
Perakendecilerin pazarda güçlü rekabet konumları raflarında sundukları markaların çeşitliliğini de beraberinde
getirmiştir. Özellikle sorumluluğunu üstlendikleri mağaza markaları tüketiciler tarafından talep edilmektedir.
Mağaza ...