Yazar "Kırmızıkaya, Arif" için listeleme
-
Çevrimiçi kuponların ve tek tuşla ödeme işlem kolaylığının çevrimiçi plansız satın alma üzerine etkisi
Teknolojik gelişmeler ile beraber tüketicilerin alışveriş davranışları ve ödeme alışkanlıklarında değişimler meydana gelmektedir. Kuponlar ve indirimler kazanma duygusuyla birlikte mutluluğa yol açabilmektedir. Çevrimiçi ... -
The effect of emotional benefit of cute products on impulsive buying behavior
şletmelerin pazarlama çabaları ürünün tasarımından başlayarak satış sonrası deneyime kadar devam eden bir süreçtir. Ürünün tasarımında farklılık yaratmak var olan müşterileri elde tutmaya yarayacağı gibi yeni müşteriler ... -
Reklamlardaki sevimli karakter ilgisinin tüketici satın alma niyeti üzerine etkisi
Öztürk, Abdülkadir; Akın, Mustafa Said; Kırmızıkaya, Arif (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Tüketici satın alma karar sürecini hem fonksiyonel hem de duygusal faktörlerin etkilediği bilinmektedir. Pazarlama uygulayıcıları özellikle reklamlarda kullandıkları kişiler veya karakterler vasıtasıyla tüketicilerle ...