Konu "Secondary School" için listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Illustration of mathematical imagery
(Kamla-Raj Enterprises, 2016)Mathematics that is about logical examination and quantitative calculations is a science, which is based on abstractions. While doing abstraction, one expresses those, which are intangible and invisible, via images. An ... -
İlkokul ve ortaokulda görev yapan öğretmenlerin örgütsel ikiyüzlülük algıları ile örgütsel bağlılık davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı / Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi Bilim Dalı, 2019)Bu araştırmanın temel amacı, Rize il merkezinde bulunan resmi ilkokul ve ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin örgütsel ikiyüzlülük algıları ile örgütsel bağlılık davranışları arasındaki ilişkiyi ortaya çıkarmaktır. ... -
Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler dersi öz-yeterlilikleri açısından stresin değerlendirilmesi
(Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Anabilim Dalı, 2019)ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖZ-YETERLİLİKLERİ AÇISINDAN STRESİN DEĞERLENDİRİLMESİ Bu araştırma, 5, 6 ve 7. sınıf öğrencilerini Sosyal Bilgiler dersi öz-yeterliklerine göre kategorize ederek öğrencilerin ... -
Ortaokullarda İşlenen Beden Eğitimi ve Spor Derslerinin, Sportmenlik Davranışlarına Katkısının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
(International Journal of Science Culture and Sport (IntJSCS), 2015)This study was carried out in order to determine the contribution of the physical education and sports classes in the secondary school to the sportsmanship behaviours in terms of some variables. The population of the study, ... -
Öğretmenlerin kayırmacılık algıları ile örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı / Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi Bilim Dalı, 2018)Araştırmanın amacı öğretmenlerin okul yönetiminin kayırmacı uygulamalarına yönelik algıları ile örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişkiyi belirlemektir. İlişkisel tarama modelinde tasarlanan bu araştırmanın evrenini ...