• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   RTEÜ
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   RTEÜ
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Religious Media Literacy in terms of Necessity of Religious Education

Erişim

info:eu-repo/semantics/closedAccess

Tarih

2015

Yazar

Naziroglu, Bayramali

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Media literacy is one of the key concepts that brought to agenda against destructive effects of media every passing day. Religious media literacy is also a concept that can be used to reduce the damage that occurs in the individual's religious attitudes and behaviors by the media. in this study, it is dealt with the impact of religious media literacy on individual's religious formation. in this context, we tried to explain the concept of media literacy and after that, it is pointed out the importance of the concept of religious media literacy. Then it is focused on the media and individual-based reasons that require religious media literacy. Finally, for healthy religious development, it has been emphasized on religious medialiteracy skills that human have to. As a result, it is concluded that religious literacy should be a prerequisite for religious media literacy.

Kaynak

Dinbilimleri Akademik Arastirma Dergisi-Journal of Academic Research in Religious Sciences

Cilt

15

Sayı

2

Bağlantı

https://hdl.handle.net/11436/2920

Koleksiyonlar

  • WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [5260]

İlgili Öğeler

Başlık, yazar, küratör ve konuya göre gösterilen ilgili öğeler.

  • Dini kimliğin oluşmasında yetişkin tutumlarının rolü: Çocuklukta yaşanmış hatıra örnekleriyle 

    Kılıç, Feyza (Rize Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı / Din Eğitimi Bilim Dalı, 2012)
    `Dînî Kimliğin Oluşmasında Yetişkin Tutumlarının Rolü (Çocuklukta Yaşanmış Hatıra Örnekleriyle)' başlığını taşıyan bu çalışma `Giriş' ve `Sonuç' bölümleri dışında iki ana bölümden oluşmaktadır.Giriş Bölümünde, araştırmanın ...
  • Ergenlerde kaygı ve duanın çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Rize örneği) 

    İşlek, Mustafa (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı, 2016)
    Bu çalışmanın amacı, Rize'de öğrenim gören lise öğrencilerinin kaygı düzeyleri ile dua tutumları arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır. İlişkisel tarama modelinde hazırlanan araştırmanın örneklem grubunu, 2015-2016 ...
  • Kur'an kurslarında ergenlik dönemi öğrencilerinin sorunları ve beklentileri 

    Bayraktar, Neslihan (Rize Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı / Din Eğitimi Bilim Dalı, 2010)
    Kur'an Kurslarında Ergenlik Dönemi Öğrencilerinin Beklenti ve Sorunları? başlığını taşıyan bu çalışma ?Giriş? ve ?Sonuç? bölümleri dışında iki ana bölümden oluşmaktadır.Giriş bölümünde, araştırmanın problemi, amaç ve önemi, ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@RTEÜ

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.