Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4

    • 4 ve 5. sınıflar din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinde oynatılabilecek eğitsel oyunlar 

      Karasan, Elif (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı / Din Eğitimi Bilim Dalı, 2013)
      This study entitled 'The Role Of Mature Behaviors During The Religious Identity Formation (With The Examples Of Child hood Memories)' consists of two main chapters except 'Introduction' and 'Conclusion' chapters. In the ...
    • İdeal bir genç modeli olarak Safahat'ta Asım 

      Şimşek, Merve (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı / Din Eğitimi Bilim Dalı, 2013)
      İdeal Bir Genç Olarak Safahat'ta `Asım' başlığını taşıyan bu çalışma `Giriş' ve `Sonuç' bölümleri dışında iki ana bölümden oluşmaktadır. Giriş Bölümünde araştırmanın konusu, amacı, önemi, yöntemi ve sınırlılıklarla ilgili ...
    • İlkokul ve ortaokul din kültürü ve ahlak bilgisi dersinin eleştirel düşünme becerisi açısından değerlendirilmesi 

      Çetin, Mustafa (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı / Din Eğitimi Bilim Dalı, 2013)
      Bu araştırmada eleştirel düşünme kavramı incelenmiş ve eleştirel düşünmenin ilkokul ve ortaokul Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersindeki yeri saptanmaya çalışılmıştır. Araştırma çerçevesinde mevcut İlköğretim DKAB Dersi ...
    • Milli Eğitim Şuralarında din eğitimi 

      Efendioğlu, Naziye (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı / Din Eğitimi Bilim Dalı, 2013)
      Milli Eğitim Şûralarında Din ve Ahlak Eğitimi? başlığını taşıyan bu çalışma ?Giriş? ve ?Sonuç ve Değerlendirme? bölümleri dışında iki ana bölümden oluşmaktadır. Giriş bölümünde, araştırmanın konusu ve problemi, amacı ve ...