Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinden beklenen yeterlikler üzerine yeni öğretmen yetiştirme modeli bağlamında bir araştırma
(Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı, 2015)
Bu çalışmada yeni öğretmen yetiştirme modeli bağlamında Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinden beklenen yeterlikler araştırılmıştır. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinden Beklenen Yeterliklerin Yeni Öğretmen ...
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin eleştirel düşünme eğilimleri ve bu eğilimleri etkileyen faktörler (İstanbul ili örneği)
(Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı, 2015)
Eleştirel düşünme kendi düşünce süreçlerimizin bilincinde olarak, başkalarının düşünce süreçlerini göz önünde tutarak, öğrendiklerimizi uygulayarak kendimizi ve çevremizde yer alan olayları anlayabilmemizi amaç edinen ...
Birinci sınıflarda uygulanan uyum ve hazırlık çalışmalarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
(Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı, 2015)
Bu araştırmada Uyum ve Hazırlık Çalışmalarının öğretmen görüşlerinden yararlanarak öğrencilerin sınıf yönetimi, ilk okuma yazma becerileri ve okula uyumu üzerine etkisini belirlemek amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda ...