• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   RTEÜ
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   RTEÜ
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Din kültürü ve ahlak bilgisi ve diğer branş öğretmenlerine göre din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin yeterlikleri

Thumbnail

Göster/Aç

Full Text / Tam Metin (440.3Kb)

Erişim

info:eu-repo/semantics/closedAccess

Tarih

2016

Yazar

Acuner, Hacı Yusuf
Erbaş, Ahmet Akif

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Künye

Acuner, H.Y. & Erbas, A.A. (2016). Din kültürü ve ahlak bilgisi ve diğer branş öğretmenlerine göre din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin yeterlikleri. Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi, 16(1), 147-170. https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpFMU1qUTJOZz09

Özet

Bu araştırmanın temel amacı din kültürü ve ahlak bilgisi ve diğer branş öğretmenlerine göre din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinde bulunması gereken yeterlik alanlarının neler olduğunu tespit etmektir. Bu amaçla Rize'de çalışan 2089 öğretmen arasında 61'i din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmeni olmak üzere toplam 262'si örneklem olarak seçilmiştir. Araştırma sonunda elde edilen en önemli sonuç, diğer branş öğretmenlerinin din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinde birinci derecede "Kişisel ve Mesleki Özellikler" alanında yeterlik beklemeleridir. Buna karşılık din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenleri, kendilerinin birinci derecede "Alan Bilgisi" açısından yeterli olmaları gerektiğini ifade etmişlerdir.
 
The main objective of this research is to determine what are competency areas included in the religious culture and moral knowledge teacher according to other branch and religious culture and moral knowledge teachers. For this purpose, 262 of 2089 teachers working in Rize is selected as a sample and 61 teachers are religious culture and moral knowledge teachers. The most important result of the research is that other branch teachers wait for religious culture and moral knowledge teachers to have "Personal and Professional Features" in the first degree. Incontrast, religious culture and moral knowledge teachers stated that they should be sufficient in "the Field of Information" the first degree
 

Kaynak

Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi

Cilt

16

Sayı

1

Bağlantı

https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpFMU1qUTJOZz09
https://hdl.handle.net/11436/5059

Koleksiyonlar

  • Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Koleksiyonu [64]
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [2844]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@RTEÜ

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.