Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAcuner, Hacı Yusuf
dc.contributor.authorErbaş, Ahmet Akif
dc.date.accessioned2020-12-19T20:28:49Z
dc.date.available2020-12-19T20:28:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAcuner, H.Y. & Erbas, A.A. (2016). Din kültürü ve ahlak bilgisi ve diğer branş öğretmenlerine göre din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin yeterlikleri. Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi, 16(1), 147-170. https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpFMU1qUTJOZz09en_US
dc.identifier.issn1303-9199
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpFMU1qUTJOZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11436/5059
dc.description.abstractBu araştırmanın temel amacı din kültürü ve ahlak bilgisi ve diğer branş öğretmenlerine göre din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinde bulunması gereken yeterlik alanlarının neler olduğunu tespit etmektir. Bu amaçla Rize'de çalışan 2089 öğretmen arasında 61'i din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmeni olmak üzere toplam 262'si örneklem olarak seçilmiştir. Araştırma sonunda elde edilen en önemli sonuç, diğer branş öğretmenlerinin din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinde birinci derecede "Kişisel ve Mesleki Özellikler" alanında yeterlik beklemeleridir. Buna karşılık din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenleri, kendilerinin birinci derecede "Alan Bilgisi" açısından yeterli olmaları gerektiğini ifade etmişlerdir.en_US
dc.description.abstractThe main objective of this research is to determine what are competency areas included in the religious culture and moral knowledge teacher according to other branch and religious culture and moral knowledge teachers. For this purpose, 262 of 2089 teachers working in Rize is selected as a sample and 61 teachers are religious culture and moral knowledge teachers. The most important result of the research is that other branch teachers wait for religious culture and moral knowledge teachers to have "Personal and Professional Features" in the first degree. Incontrast, religious culture and moral knowledge teachers stated that they should be sufficient in "the Field of Information" the first degreeen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectDin bilimien_US
dc.titleDin kültürü ve ahlak bilgisi ve diğer branş öğretmenlerine göre din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin yeterliklerien_US
dc.title.alternativeAccording to religious culture and moral knowledge teachers and his colleagues, competency of religious cultureand moral knowledge teachersen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentRTEÜ, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorAcuner, Hacı Yusuf
dc.identifier.volume16en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage147en_US
dc.identifier.endpage170en_US
dc.ri.editoaen_US
dc.relation.journalDinbilimleri Akademik Araştırma Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster