Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDemir, Fatma Ebru Ofluoğlu
dc.date.accessioned2020-12-19T20:28:53Z
dc.date.available2020-12-19T20:28:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2146-4987
dc.identifier.issn2146-7277
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.7212/zkufbd.v1i1.598
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWprME1qVXdNQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11436/5078
dc.description.abstractBu çalışma, Bülent Ecevit Üniversitesi Ahmet Erdoğan Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Tıbbi Hizmetler ve Teknikleri Bölümünde eğitim gören Tıbbi Laboratuar Teknikleri programı birinci sınıf öğrencilerinin ile gerçekleştirilmiştir. Bu araştırma ile uygulamaya dayalı eğitim veren Tıbbi Hizmetler ve Teknikler bölümüne ait Tıbbi Laboratuar Teknikleri programı öğrencilerinin insan kaynaklarının mesleki eğitim yoluyla geliştirilmesi projesi kapsamında biyokimya derslerini durum çalışması ile öğrenme yaklaşımıyla işlemeleri; öğrencilerin etkili ve anlamlı öğrenmesini sağlayarak, bilgi eksikliklerinin olup olmadığının açığa çıkarılması ve eksikliklerinin giderilmesi amaçlanmaktadır. Çalışmanın sonucu; durum çalışması yönteminin biyokimya dersi etkililiğini arttırdığı ve öğrencilerin yönteme ilişkin olumlu görüşleri bulunduğunu göstermiştir.en_US
dc.description.abstractThis study was conducted with the participation of students consisting of first-year who were undergoing training in Medical Laboratory Program of Bülent Ecevit University Ahmet Erdogan Health Services Vocational School. It is aimed that students of Medical Laboratory Program which gives education based on practice process their biochemistry course with case study approach within the scope of development of human resources through vocational training project; providing for students to effective and meaningful learning, it is intented to reveal whether or not the lack of information and remedy the deficiencies. The results showed that this case study method increased the effectiveness of biochemistry course and the students had positive opinions about the method.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectBiyoloji Çeşitliliğinin Korunmasıen_US
dc.subjectBiyolojien_US
dc.subjectKimya, Analitiken_US
dc.subjectKimya, Tıbbien_US
dc.subjectKimya, Organiken_US
dc.subjectEkolojien_US
dc.subjectEntomolojien_US
dc.subjectÇevre Bilimlerien_US
dc.subjectMatematiken_US
dc.subjectFizik, Uygulamalıen_US
dc.subjectFizik, Atomik ve Moleküler Kimyaen_US
dc.subjectFizik, Katı Halen_US
dc.subjectFizik, Akışkanlar ve Plazmaen_US
dc.subjectFizik, Matematiken_US
dc.subjectFizik, Nükleeren_US
dc.subjectFizik, Partiküller ve Alanlaren_US
dc.subjectİstatistik ve Olasılıken_US
dc.subjectTermodinamiken_US
dc.subjectZoolojien_US
dc.subjectİnşaat ve Yapı Teknolojisien_US
dc.subjectSavunma Bilimlerien_US
dc.subjectMühendislik, Hava ve Uzayen_US
dc.subjectMühendislik, Kimyaen_US
dc.subjectİnşaat Mühendisliğien_US
dc.subjectMühendislik, Elektrik ve Elektroniken_US
dc.subjectÇevre Mühendisliğien_US
dc.subjectMühendislik, Jeolojien_US
dc.subjectİmalat Mühendisliğien_US
dc.subjectMühendislik, Denizen_US
dc.subjectMühendislik, Makineen_US
dc.subjectJeolojien_US
dc.subjectNanobilim ve Nanoteknolojien_US
dc.subjectPolimer Bilimien_US
dc.subjectRobotiken_US
dc.subjectTelekomünikasyonen_US
dc.titleTıbbi Laboratuar Teknikleri Programında Durum Çalışması Yöntemi ile Biyokimya Dersinin Etkinliğinin Araştırılmasıen_US
dc.title.alternativeInvestigation of the Case Study Method of Biochemistry Course Effectiveness in Medical Laboratory Techniques Programen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentRTEÜen_US
dc.identifier.doi10.7212/zkufbd.v1i1.598
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage129en_US
dc.identifier.endpage132en_US
dc.ri.editoaen_US
dc.relation.journalKaraelmas Fen ve Mühendislik Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster