Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBakır Yalçın, Eda
dc.contributor.authorUsluel, Yasemin Koçak
dc.date.accessioned2023-08-21T08:22:28Z
dc.date.available2023-08-21T08:22:28Z
dc.date.issued2023en_US
dc.identifier.citationBakır Yalçın, E: & Usluel, Y.K. (2023). Correction: Investigating the antecedents of engagement in online learning: do achievement emotions matter?. Education and Information Technologies . https://doi.org/10.1007/s10639-023-12101-zen_US
dc.identifier.issn1360-2357
dc.identifier.issn1573-7608
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1007/s10639-023-12101-z
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11436/8083
dc.description.abstract....en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherSpringeren_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleCorrection: Investigating the antecedents of engagement in online learning: do achievement emotions matter?en_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentRTEÜ, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorBakır Yalçın, Eda
dc.identifier.doi10.1007/s10639-023-12101-zen_US
dc.relation.journalEducation and Information Technologiesen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster