Konu "Yapısal eşitlik modellemesi" için TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
The effect of emotional benefit of cute products on impulsive buying behavior
(2021)şletmelerin pazarlama çabaları ürünün tasarımından başlayarak satış sonrası deneyime kadar devam eden bir süreçtir. Ürünün tasarımında farklılık yaratmak var olan müşterileri elde tutmaya yarayacağı gibi yeni müşteriler ... -
Mobil pazarlamanın tüketici satınalma davranışlarına etkisi: Üniversite öğrencileri üzerine bir inceleme
(2022)Amaç – Çalışmanın amacı, üniversite öğrencilerinin mobil pazarlamacılığa karşı tutumlarını tanımlayan faktörler ile satın alma davranışları arasındaki ilişkileri modelleyip test etmektir. Yöntem – Çalışmada olasılıklı ... -
Testing the mediating role of existential meaning on the link between religiosity and satisfaction with life: A study on Turkish muslim university students
(Gümüşhane Üniversitesi, 2022)This study aims to test the mediating role of meaning in life in the relationship between religiosity and life satisfaction. The sample of the study recruited from 256 Turkish Muslim undergraduates from two different ...