Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Yapılandırmacı yaklaşım temelli ilköğretim hayat bilgisi ve sosyal bilgiler derslerinde zihin haritalama tekniğine ilişkin öğretmen görüşleri
(2010)
Bu çalışmanın amacı, İlköğretim Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler derslerinde zihin haritalama tekniğinin uygulanmasına ilişkin öğretmen görüşlerini belirlemektir. Çalışma grubu 20 ilköğretim öğretmeninden oluşmaktadır. ...
Coğrafya eğitimi araştırmalarında temel yönelimler
(2010)
Bu çalışmanın temel amacı; ortaöğretim coğrafya öğretiminde 2000 yılından günümüze (2009) kadar geçen süreçte yapılan coğrafya eğitimi araştırmalarını konu alanlarına göre sınıfl andırarak bundan sonraki araştırmalara ışık ...
Yeni fizik öğretim programına ve uygulanmasına yönelik öğretmen görüşleri
(2012)
Her ülkede, öğretim programlarının zaman içerisinde ihtiyaçlar doğrultusunda yenilendiği bilinmektedir. Ülkemizde de, öğrenme zorlukları, öğrencilerin ilgisizliği, başarısızlığı ve diğer ülkelerdeki değişim ve gelişimler ...
A qualitative study to explain middle school student's understandings of nature of science
(2015)
This study was conducted with the aim to explain 7th grade middle school students' nature of science understandings by employing qualitative measuring tools of an interview and a questionnaire. In this context, the ...