Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Çevrimiçi kuponların ve tek tuşla ödeme işlem kolaylığının çevrimiçi plansız satın alma üzerine etkisi
(2021)
Teknolojik gelişmeler ile beraber tüketicilerin alışveriş davranışları ve ödeme alışkanlıklarında değişimler
meydana gelmektedir. Kuponlar ve indirimler kazanma duygusuyla birlikte mutluluğa yol açabilmektedir.
Çevrimiçi ...
The effect of emotional benefit of cute products on impulsive buying behavior
(2021)
şletmelerin pazarlama çabaları ürünün tasarımından başlayarak satış
sonrası deneyime kadar devam eden bir süreçtir. Ürünün tasarımında
farklılık yaratmak var olan müşterileri elde tutmaya yarayacağı gibi yeni
müşteriler ...
Reklamlardaki sevimli karakter ilgisinin tüketici satın alma niyeti üzerine etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Tüketici satın alma karar sürecini hem fonksiyonel hem de duygusal faktörlerin etkilediği bilinmektedir.
Pazarlama uygulayıcıları özellikle reklamlarda kullandıkları kişiler veya karakterler vasıtasıyla
tüketicilerle ...