Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Tüketici sosyal ihtiyaçlarının marka sadakati oluşturma üzerine etkisi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2021)
Bu çalışmanın amacı; sembolik tüketimin dinamik sürecinin alt boyutlarından olan sosyal ihtiyaçların, tüketicilerin marka seçimlerinde sembolik mesajlar bağlamında nasıl bir rol oynadığının araştırılmasıdır. Bu çalışmada ...
The effect of privacy perception on social media on attitude towards social media usage
(Yaşar Üniversitesi, 2022)
Social media applications designed for the purposes such as establishing and maintaining social
relationships between people have become an indispensable element of our daily life. Social media users spend a
considerable ...
Covid-19 pandemisi sürecinde tüketicilerin satın alma davranışlarındaki değişimlerin incelenmesi
(2023)
2019 yılı Aralık ayında ilk defa Çin’in Wuhan kentinde tespit edilen ve çok kısa bir zaman zarfında bütün dünyaya
yayılan Covid-19 salgını, ortaya çıkardığı sonuçlar itibariyle insan yaşamının her alanını derinden ...