Konu "Sembolik tüketim" için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Sembolik tüketimin marka sadakati yaratma üzerine etkisi
(Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalı, 2019)Günümüzde işletmeler faaliyet gösterdikleri pazarlarda amaçlarına ulaşabilmek adına çeşitli stratejiler geliştirirler. Farklı semboller ve imgeler yoluyla tüketicilerin hafızalarında yer etmeye çalışan işletmelerin ... -
Tüketici sosyal ihtiyaçlarının marka sadakati oluşturma üzerine etkisi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2021)Bu çalışmanın amacı; sembolik tüketimin dinamik sürecinin alt boyutlarından olan sosyal ihtiyaçların, tüketicilerin marka seçimlerinde sembolik mesajlar bağlamında nasıl bir rol oynadığının araştırılmasıdır. Bu çalışmada ...