• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   RTEÜ
  • Ara
  •   RTEÜ
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 11, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Nöropazarlama üzerine bir değerlendirme 

Ustaahmetoğlu, Erol (2015)
Geleneksel araştırma yöntemleri tüketici davranışlarını doğru bir şekilde açıklama ve tahmin etmede bazı durumlarda yetersiz kalmaktadır. Pazarlama disiplini söz konusu eksikliği gidermek için teknolojideki yeni gelişmelerden ...

Reklamlarda kullanılan kaynağın güvenilirliğinin satın alma niyetine etkisi 

Ustaahmetoğlu, Erol (2015)
Araştırmanın amacı, reklamlarda kaynağın güvenirliğinin bilişsel tepki düzeyine g re satın alma niyeti üzerine etkisinin belirlemektir. Araştırma, bir su markasının iki ayrı reklam filminin karşılaştırılması ile yürütülmüştür. ...

Türkiye turizmi bağlamında Ortadoğu pazarı üzerine bir araştırma 

Sarı, Yaşar; Yıldırım, Gülsün (2015)
Bu araştırmada Rize ili Ayder Turizm Merkezine gelen Ortadoğulu turist sayılarındaki artıştan yola çıkılarak Ortadoğulu turistlerin yerel turizm işletmelerinin hedef pazarları içerisindeki yeri ve yerel turizm işletme ...

Kredi kartı kullanımında satın alma isteğinin kontrolü: Rize örneği 

Kutlu, Melih; Gün, Musa; Karamustafa, Osman (2015)
Bu çalışma, kredi kartı kullanımının meydana getirdiği sosyal ve ekonomik problemleri ortaya koymayı amaçlamaktadır. Çalış- mada kredi kartı kullanımı ile ilgili demografik bilgiler ve harcama türleri kullanılmıştır ve bu ...

Yönetici adayı hekimleri hangi güdü motive eder? Başarma ve güç ihtiyaçları ile mesleki performans ilişkisi üzerine 

Demir, Halis; Okan, Tarhan; Bostan, Sedat (2015)
Hekimler neden yönetici olmalı ya da olmamalı sorusundan yola çıkan bu araştırmanın amacı, hekimlerin mesleki performansı ile motivasyonel ihtiyaçları (başarma ve güç) arasındaki ilişkileri incelemektir. McClelland'ın ...

Muhasebe meslek mensuplarının kullandıkları izlenim yönetimi taktiklerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma 

Aygün, Davut; Toptan, Merve (2015)
Bu çalışmanın amacı, muhasebe meslek mensuplarının kullandıkları izlenim yönetimi taktiklerini belirleyerek ve bu taktiklerinin unvan, cinsiyet, çalışılan il, yaş, mesleki deneyim, öğrenim düzeyi ve izlenimleri önemseme ...

Etik yönetim yolsuzluk ve yoksulluk ilişkisi üzerine bir inceleme 

Gültekin, Sadettin (2015)
Ekonomik teori ve ampirik deliller ekonomik büyüme ve yolsuzluk arasında doğrudan etkileşimli bağlantı olduğunu göstermektedir. Yolsuzluk, iç ve dış yatırımları caydırarak, ekonomik büyümeyi engeller, kamu altyapı tesislerinin ...

Organik gıda satın alma niyetinde tutum, sağlık bilinci ve gıda güvenliğinin etkisi üzerine bir araştırma 

Ustaahmetoğlu, Erol; Toklu, İsmail Tamer (2015)
Son yıllarda sağlanan ekonomik gelişmeile birlikte tüketicilerin organik gıdaya olan ilgilerinde artış meydana geldiği görülmektedir. Bu artışta yaşam süresinin uzaması ile birlikte yaşam kalitesinin yükseltilmek istenmesinin ...

Emeklilik yatırım fonlarının karakteristik özellikleri ve performansı: Türkiye örneği 

Dağlı, Hüseyin; Karakaya, Aykut; Bulut, Esra (2015)
Türkiye'de Bireysel Emeklilik Sistemi 27 Ekim 2003 tarihinde faaliyete geçmiştir. Sistemin amacı, bireylerin emekliliğe yönelik tasarruflarının yatırımlara yönlendirilmesi ile emeklilik döneminde bireylere ek bir gelir ...

Satın alma niyeti üzerinde ürün kıtlık mesajları, algılanan kalite ve algılanan değerin etkisi 

Ustaahmetoğlu, Erol (2015)
Tüketici karar süreçlerini etkilemek için pazarlama yöneticileri kıtlık çe- kiciliklerini kullanırlar. Pazarlamacılar ürünlerini satabilmek için sınırlı miktar ve süreyi kullanarak tüketicilerin satın alma niyetini arttırmaya ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarUstaahmetoğlu, Erol (4)Kutlu, Melih (2)Aygün, Davut (1)Bostan, Sedat (1)Bulut, Esra (1)Dağlı, Hüseyin (1)Demir, Halis (1)Emir, Mustafa (1)Gültekin, Sadettin (1)Gün, Musa (1)... Daha FazlaAnahtar Kelime
İşletme (11)
İktisat (7)İşletme finans (1)... Daha FazlaYayın Tarihi
2015 (11)
Mevcut Dosya(lar)Tam Metni Olanlar (11)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.