• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   RTEÜ
  • Ara
  •   RTEÜ
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 26, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Ön Lisans Düzeyi Öğrencilerine Yönelik ‘Proteinler’ Konusuna İlişkin Geliştirilen Senaryonun Uygulanması: Probleme-Dayalı Öğrenme 

Günter, Tuğçe (2018)
Bu çalışmanın amacı, Temel Biyokimya dersi ‘Proteinler’ konusuna yönelik probleme-dayalı öğrenme (PDÖ) temelli bir senaryo geliştirmek ve PDÖ’nün öğrencilerin söz konusu konuda akademik başarılarına etkisini araştırmaktır. ...

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatım Çalışmalarında Kullandıkları Sözcüklerin Türleri Üzerine Bir Değerlendirme 

Sever, Esra; Özdemir, Ezgi Çetinkaya (2018)
Bu çalışmada, dördüncü sınıf Türkçe ders kitabındaki “Sağlık ve Çevre” ile “Değerler” temalarına ait metinler işlendikten sonra belirlenen konulara ilişkin yazma etkinlikleriyle öğrencilerin yazılı bir ürün ortaya koymaları ...

Doğa Kulüplerine Üye Bireylerin Zaman Yönetimi Ve Karar Verme Stillerinin İncelenmesi 

Işık, Utku; Cengiz, Recep (2018)
Bu çalışmanın amacı, doğa kulübüne üye bireylerin zaman yönetimi ve karar verme stillerinin incelenmesidir. Araştırmanın örneklemini İzmir ve Manisa ili doğa ve spor kulüplerine üye 381 birey oluşturmaktadır. Çalışmada, ...

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeyleri, Yaratıcılık Düzeyleri Ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi 

Erbaş, Ahmet Akif; Karaduman, Gülşah Batdal; Yavuz, Güneş (2018)
Eğitim kurumlarının istenen insan tipinin yetiştirilmesine yaptığı katkıya her tarihte ve her platformda değinilmektedir. Sistemli ve düzenli eğitim kurumlarının oluşmasıyla birlikte eğitim felsefeleri, eğitim programları, ...

Relationship Of Organizational Accountability Levels Of Higher Education Institutions To Organizational Commitment And Organizational Trust Levels Of The Academic Staff 

Çetin, Münevver; Karsantık, İsmail; Yazıcı, Esra; Erol, İsmail (2018)
Educational organizations are one of the most significant social institutions of a society. Efficiency and administrative position of the educational institutions in a society is associated with their coordination in the ...

Yaratıcı Problem Çözme Özellikleri Envanterini Türkçeye Uyarlama Çalışması 

Bulut, Demet Baran; İpek, Ali Sabri; Aygün, Berna (2018)
Bu çalışmada Yaratıcı Problem Çözme Özellikleri Envanteri (YPÇÖE)’nin Türkçeye uyarlama çalışmasını yapmak ve ortaokul öğrencilerinin yaratıcı problem çözme özelliklerini ortaya çıkarmaya yönelik bir ölçme aracı elde etmek ...

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Grafik Okuma, Yorumlama ve Çizme Becerilerinin İncelenmesi 

Aydın, Abdullah; Tarakçı, Fatma (2018)
Bu çalışmada, fen bilimleri öğretmen adaylarının genel fizik-I dersinde işlenen konularla ilgili grafikleri okuma, yorumlama ve çizme becerilerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada betimsel-tarama modeli kullanılmıştır. ...

Fen Eğitiminde Teknoloji Entegrasyonu Çalışmalarının Betimsel İçerik Analizi: Türkiye Örneği 

Namdar, Bahadır; Küçük, Arzu (2018)
Bu çalışmanın amacı 2000-2016 yılları arasında ortaokul düzeyinde fen eğitiminde teknoloji entegrasyonu alanında yapılan Türkçe araştırmaların incelenmesidir. Bu kapsamda 35 çalışma belirlenmiş ve betimsel içerik analizi ...

Değerler Eğitimi ve Güncel Tartışmalar: Gazete Haberlerine İlişkin Bir Eleştirel Söylem Analizi 

Yaylacı, Ali Faruk; Beldağ, Adem (2018)
Değerler eğitimi anlayışının etkisi, özellikle 2016 ve 2017 yılındaki öğretim programları güncelleme sürecinde, üzerinde çalışılan bütün öğretim programlarında görülebilir. Değerler eğitimi giderek daha yoğun bir ilginin ...

Öğretmenlerin Mesleki Benlik Saygıları ile Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetlerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki 

Camadan, Fatih; Baştopçu, Selvi; Tosun, Günseli; Yangın, Nesrin; Kılıç, Zeliha (2018)
Bu çalışmanın amacı öğretmenlerin mesleki benlik saygıları ile psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin belirlenmesidir. Ayrıca öğretmenlerin psikolojik danışma ve rehberlik ...
  • 1
  • 2
  • 3



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarCamadan, Fatih (2)Karsantık, İsmail (2)Şadoğlu, Günay Paliç (2)Akbal, Yağmur (1)Aktaş, Elif (1)Arslan, Ayşegül Sağlam (1)Aslan, Zehra (1)Avcı, Tuğba (1)Aydın, Abdullah (1)Aygün, Berna (1)... Daha FazlaAnahtar Kelime
Eğitim, Eğitim Araştırmaları (26)
Eğitim, Özel (13)Tarih (11)Arkeoloji (10)Dil ve Dil Bilim (10)Din Bilimi (10)Müzik (10)Psikoloji (10)Sanat (10)Sosyoloji (10)... Daha FazlaYayın Tarihi
2018 (26)
Mevcut Dosya(lar)Tam Metni Olmayanlar (25)Tam Metni Olanlar (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.