• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   RTEÜ
  • Ara
  •   RTEÜ
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Televizyon reklamlarında standart dile karşı şiveli dilin etkisinin belirlenmesi üzerine bir araştırma 

Ustaahmetoğlu, Erol (2016)
Reklamcılar farklı dil geçmişleri olan tüketicilere mesajlarını gayretindedir. İşletmeciler etkili bir reklam oluşturabilmek için farklı dil geçmişine sahip tüketicileri nasıl harekete geçireceğini anlamak durumundadır. ...

Fiyat promosyonlarının algılanan tasarrufa etkisi üzerine deneysel bir araştırma 

Ustaahmetoğlu, Erol (2014)
Bu çalışmanın temel amacı normal ve indirimli fyatlandırılmış ürün broşürlerinin tüketicilerin tasarruf algısına etkisini ortaya çıkarmaktır. Bu temel amacın yanı sıra ön ve son testte algılanan tasarruf değişkenine ait ...

Reklamlarda kullanılan kaynağın güvenilirliğinin satın alma niyetine etkisi 

Ustaahmetoğlu, Erol (2015)
Araştırmanın amacı, reklamlarda kaynağın güvenirliğinin bilişsel tepki düzeyine g re satın alma niyeti üzerine etkisinin belirlemektir. Araştırma, bir su markasının iki ayrı reklam filminin karşılaştırılması ile yürütülmüştür. ...

Satın alma niyeti üzerinde ürün kıtlık mesajları, algılanan kalite ve algılanan değerin etkisi 

Ustaahmetoğlu, Erol (2015)
Tüketici karar süreçlerini etkilemek için pazarlama yöneticileri kıtlık çe- kiciliklerini kullanırlar. Pazarlamacılar ürünlerini satabilmek için sınırlı miktar ve süreyi kullanarak tüketicilerin satın alma niyetini arttırmaya ...

Tüketicilerin coğrafi işaretli ürün algısı ve daha fazla fiyat ödeme isteği: Yapısal eşitlik modellemesi yaklaşımı 

Toklu, İsmail Tamer; Ustaahmetoğlu, Erol; Küçük, Hilal Öztürk (2016)
Bir fikri ve sınai mülkiyet hakkı olarak coğrafi işaret, belirli bir nitelik, ün veya diğer özellikleriyle kökeninin bulunduğu bir yöre, alan, bölge veya ülke ile özdeşleşmiş bir ürünü gösteren işaretlerdir. Bu çalışmanın ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

Yazar
Ustaahmetoğlu, Erol (5)
Küçük, Hilal Öztürk (1)Toklu, İsmail Tamer (1)Anahtar Kelime
İktisat (5)
İşletme (5)
Davranış Bilimleri (1)Halkla ilişkiler (1)Hukuk (1)İş (1)İşletme Finans (1)Kadın araştırmaları (1)Kamu yönetimi (1)Otelcilik (1)... Daha FazlaYayın Tarihi2015 (2)2016 (2)2014 (1)Mevcut Dosya(lar)
Tam Metni Olanlar (5)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.