• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   RTEÜ
  • Search
  •   RTEÜ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Sağlık çalışanlarının algıladıkları hizmet kalitesi ile iş tatmini arasındaki ilişkinin incelenmesi: Rte Üniversite Hastanesi örneği 

Taniş, Vedat (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalı, 2019)
Bu çalışmanın amacı, sağlık çalışanlarının algıladıkları hizmet kalitesi ile iş tatmini ilişkisi incelenmiştir. Bunun yanı sıra sağlık çalışanlarının sosyodemografik özellikleri ile algıladıkları hizmet kalitesi ve iş ...
Thumbnail

Basel-II çerçevesinde kobi ölçeğindeki firmalara ilişkin kredi skorlama model önerisi: Artvin ili örneği 

Aydemir, Barış (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalı, 2019)
BASEL-II ÇERÇEVESİNDE KOBİ ÖLÇEĞİNDEKİ FİRMALARA İLİŞKİN KREDİ SKORLAMA MODEL ÖNERİSİ: ARTVİN İLİ ÖRNEĞİ KOBİ'ler tüm dünya ülkelerinde ve Türkiye'de ekonomik sistemin vazgeçilmez unsurları olarak kabul edilmektedir. ...
Thumbnail

Çay işletmelerinde çalışanların iş sağlığı ve güvenliği algılarının değerlendirilmesi 

Çol, Sinan (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalı, 2019)
Bu çalışmada Çay İşletmelerinde çalışan işçilerin iş sağlığı ve güvenliği algıları incelenmiştir. Bu amaçla Çay İşletmelerinde çalışanlar arasından rassal olarak seçilen 154 çalışana güvenlik iklimi ile ilgili 40 ve 10 ...
Thumbnail

Sembolik tüketimin marka sadakati yaratma üzerine etkisi 

Erkuş, Umut (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalı, 2019)
Günümüzde işletmeler faaliyet gösterdikleri pazarlarda amaçlarına ulaşabilmek adına çeşitli stratejiler geliştirirler. Farklı semboller ve imgeler yoluyla tüketicilerin hafızalarında yer etmeye çalışan işletmelerin ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAydemir, Barış (1)Erkuş, Umut (1)Taniş, Vedat (1)Çol, Sinan (1)SubjectBusiness Administration (4)
İşletme (4)
Brand (1)Brand Loyalty (1)Consumption Types (1)Credit costs (1)Credit scoring (1)Güvenlik İklimi (1)İş Sağlığı ve Güvenliliği Algısı (1)İş Sağlığı ve Güvenliği (1)... View MoreDate Issued
2019 (4)
Has File(s)
Yes (4)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Recep Tayyip Erdoğan University || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan University, Rize, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.