• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   RTEÜ
  • Ara
  •   RTEÜ
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Sağlık çalışanlarının algıladıkları hizmet kalitesi ile iş tatmini arasındaki ilişkinin incelenmesi: Rte Üniversite Hastanesi örneği 

Taniş, Vedat (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalı, 2019)
Bu çalışmanın amacı, sağlık çalışanlarının algıladıkları hizmet kalitesi ile iş tatmini ilişkisi incelenmiştir. Bunun yanı sıra sağlık çalışanlarının sosyodemografik özellikleri ile algıladıkları hizmet kalitesi ve iş ...
Küçük Resim

Basel-II çerçevesinde kobi ölçeğindeki firmalara ilişkin kredi skorlama model önerisi: Artvin ili örneği 

Aydemir, Barış (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalı, 2019)
BASEL-II ÇERÇEVESİNDE KOBİ ÖLÇEĞİNDEKİ FİRMALARA İLİŞKİN KREDİ SKORLAMA MODEL ÖNERİSİ: ARTVİN İLİ ÖRNEĞİ KOBİ'ler tüm dünya ülkelerinde ve Türkiye'de ekonomik sistemin vazgeçilmez unsurları olarak kabul edilmektedir. ...
Küçük Resim

Çay işletmelerinde çalışanların iş sağlığı ve güvenliği algılarının değerlendirilmesi 

Çol, Sinan (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalı, 2019)
Bu çalışmada Çay İşletmelerinde çalışan işçilerin iş sağlığı ve güvenliği algıları incelenmiştir. Bu amaçla Çay İşletmelerinde çalışanlar arasından rassal olarak seçilen 154 çalışana güvenlik iklimi ile ilgili 40 ve 10 ...
Küçük Resim

Sembolik tüketimin marka sadakati yaratma üzerine etkisi 

Erkuş, Umut (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalı, 2019)
Günümüzde işletmeler faaliyet gösterdikleri pazarlarda amaçlarına ulaşabilmek adına çeşitli stratejiler geliştirirler. Farklı semboller ve imgeler yoluyla tüketicilerin hafızalarında yer etmeye çalışan işletmelerin ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarAydemir, Barış (1)Erkuş, Umut (1)Taniş, Vedat (1)Çol, Sinan (1)Anahtar KelimeBusiness Administration (4)
İşletme (4)
Brand (1)Brand Loyalty (1)Consumption Types (1)Credit costs (1)Credit scoring (1)Güvenlik İklimi (1)İş Sağlığı ve Güvenliliği Algısı (1)İş Sağlığı ve Güvenliği (1)... Daha FazlaYayın Tarihi
2019 (4)
Mevcut Dosya(lar)
Tam Metni Olanlar (4)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.