Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
İmam Hatip ortaokulları ile diğer devlet ortaokullarının değerler eğitimi açısından karşılaştırılması (Erzincan ili örneği)
(Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı, 2018)
İmam Hatip Ortaokulları ile diğer devlet ortaokullarında eğitim gören 8. sınıf öğrenci Görüşlerine göre bazı değerlerin bilişsel düzeyde öğrenilmesi ve içselleştirilmesi açısından karşılaştırmayı amaçlayan bu araştırmada, ...
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine ilişkin yeterlikleri, sorunları ve beklentileri üzerine bir araştırma
(Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı, 2016)
Bu araştırmanın amacı, DKAB öğretmenlerinin kaynaştırma uygulamalarıyla ilgili görüş, beklenti, problem ve yeterlik durumlarını ortaya koymaktır. Ayrıca kaynaştırma uygulamalarının aksayan yönleri, başarı durumu ve daha ...