• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   RTEÜ
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   RTEÜ
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Gaz Ve Toz Bulutundan 3b Sanal Öğrenme Ortamına

Erişim

info:eu-repo/semantics/closedAccess

Tarih

2018

Yazar

Topu, Fatma Burcu
Reisoğlu, İlknur
Yılmaz, Türkan Karakuş
Öztürk, M. Ertuğrul
Göktaş, Yüksel

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Özet

Üç boyutlu sanal dünyalar öğrenme ortamları olarak kullanıcılarına yeni ufuklar kazandırmaktadırlar. Bununla birlikte, üç boyutlu öğrenme ortamlarının belirlenen hedeflere ulaşılmasında etkili olabilmeleri için dikkatli bir şekilde geliştirilmeleri gerekmektedir. Bu çalışmada Second Life’ta kış sporları teması altında bir öğrenme ortamının analiz, tasarım, geliştirme, uygulama ve değerlendirme süreci ayrıntılı olarak anlatılmaktadır. Analiz, tasarım, geliştirme ve uygulama aşamalarında dikkat edilmesi gereken unsurlardan bahsedilmektedir. Çalışmada, 3B sanal dünyalarda etkili bir öğrenme ortamı tasarımı sırasında kaçınılması gereken önemli faktörler tartıştıldığı için gelecek tasarımcılara rehber olması beklenmektedir.
 
Three-dimensional (3D) virtual worlds represent a new horizon when used as learning environments. However, three-dimensional learning environments need to be carefully developed in order to be effective achieving the specified goals. In this study, the analysis, design, development, imlementation and evaluation process to create a learning environment in the form of an island with the theme of winter sports within Second Life (a virtual world) is described in detail. Steps to be noted in the analysis, design, development and implemetation phases are mentioned. We expect that this study will be helpful to future designers, as we discuss several crucial factors to consider and pitfalls to avoid during the design of an effective learning environments in this 3D virtual world.
 

Kaynak

Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama

Cilt

8

Sayı

2

Bağlantı

https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWprMU1USTBOQT09
https://hdl.handle.net/11436/6130

Koleksiyonlar

  • TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [2844]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@RTEÜ

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi || OAI-PMH ||

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rize, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@RTEÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.